Instytut Związków to firma oferująca 90-dniowy program wsparcia strategicznego dla osób, które są w trudnych sytuacjach związkowych lub po rozstaniu i pragną odbudować swoje relacje, nawet gdy ich były partner już tego nie chce. Program opracował Robert Marchel, certyfikowany trener i ekspert relacji damsko-męskich, we współpracy z przeszkolonym zespołem psychologów.
Zobacz, jak w 6 miesięcy zwiększyliśmy widoczność strony o 3252%!
Psychologiczna
Strapi
Polska
+1 145% wejść z Google
Klient najwięcej ruchu miał z social mediów, natomiast zmagał się z zerową widocznością. Strona była stosunkowo nowa, ponieważ istniała dopiero 2 miesiące.
Strona nie była widoczna na ważne z punktu widzenia biznesu frazy. Klienci nie docierali na stronę z wyników organicznych, a jedynie z social mediów.
Zbudowanie widoczności i pojawienie się na najważniejsze frazy w TOP 10 wyników wyszukiwania.
Naszym pierwszym krokiem była analiza słów kluczowych i wybór fraz, na które powinna wyświetlać się strona. Wybraliśmy frazy, które miały największy potencjał na generowanie wyświetleń, a kolejno ruchu strony. Klient przekazał nam listę słów, na których pozycjonowaniu mu zależy.
Następnie przeprowadziliśmy audyt strony, aby zidentyfikować elementy do usprawnienia, które przygotują nam dobrą podstawę do optymalizacji.
Ważne podstrony nie znajdowały się w indeksie, co oznacza, że nie były widoczne dla użytkowników z poziomu wyszukiwarki. Strona wymagała dodania nagłówka H1 i optymalizacji pozostałych nagłówków, uzupełnienia opisów alternatywnych, dodania danych strukturalnych, a także wdrożenia linkowania wewnętrznego.
Strona zmagała się również z kanibalizacją artykułów blogowych, dlatego naszym kolejnym krokiem było ich zróżnicowanie i optymalizacja.
Według nas kluczowe były:
W procesie wdrożyliśmy zindywidualizowane działania SEO, żeby osiągnąć jak najlepsze dla klienta wyniki.
Współpraca z Instytutem Związków to prawdziwa przyjemność. Klient wdraża proponowane zmiany, a co najważniejsze, darzy nas zaufaniem, umożliwiając optymalizację i implementację wszelkich ulepszeń. Granie do jednej bramki przekłada się na efekty, które od samego początku współpracy są satysfakcjonujące. Wyznaczyliśmy wspólne cele, do których systematycznie dążymy. Dzięki temu idzie w dobrym kierunku.
Wprowadzenie ważnych dla klienta fraz na 1 miejsce w wynikach wyszukiwania:
Ponieważ klient miał problem z kanibalizacją, dopasowanie słów kluczowych do konkretnych podstron było dla nas priorytetem. Poniższe wyniki na przykładzie artykułu https://instytutzwiazkow.pl/blog/czy-powrot-do-ex-partnera-jest-mozliwy.
Przykład na podstawie artykułu blogowego https://instytutzwiazkow.pl/blog/etapy-zaloby-po-rozstaniu.
Wzrost pozycji ważnych dla klienta fraz:
Widoczność:
Wzrost o 3252%
Ruch
Wzrost o: 1145%
Wzrost o: 1145%
Wzrost o 3252%
97 fraz w TOP 10
280 fraz w TOP 50
Z miesiąca na miesiąc zwiększamy wyświetlenia i ruch na stronie, a także wprowadzamy wyżej ważne dla klienta frazy. Mimo że strona była nowa i miała zerową widoczność, udało nam się w ciągu tych 6 miesięcy wypracować satysfakcjonujące efekty. Kolejnym krokiem jest zwiększenie konwersji w postaci zapisu do programu prowadzonego przez klienta.