Case study dotyczy klienta, który sprzedaje wyposażenie do łazienek oraz kuchni.
Czy w tak konkurencyjnej branży przy niskim budżecie da się osiągnąć dobre wyniki?
Jak najbardziej! Przeczytaj, jak pomogliśmy klientowi w rok zwiększyć miesięczny ruch organiczny o 309,62% dzięki zmianom On-Site oraz stałej komunikacji z klientem!
W marcu 2021 roku zgłosiła się do nas strona oparta na CMSie PrestaShop, który jest lubiany przez naszych Specjalistów SEO 😉
Strona była w stagnacji po burzliwym okresie spowodowanym źle zrobioną migracją.
Ponieważ większość sprzedaży generowały reklamy, a ruch organiczny dopiero zaczął rosnąć, chcieliśmy się skupić na tym, by wzrosła sprzedaż z wyszukiwania organicznego.
Współpraca była mocno oparta na komunikacji. Klient jasno wyrażał swoje potrzeby i szybko reagował na zmiany.
Szybkie fakty:
Najpierw, jak zawsze, zrobiliśmy audyt SEO strony, Dzięki informacjom o kondycji strony wyciągnęliśmy jasne wnioski – co trzeba zmienić, co zoptymalizować, a z czego zrezygnować.
Drugim krokiem była analiza słów kluczowych ważnych dla klienta pod kątem biznesowym i potencjalnego wzrostu ruchu.
Ahrefs przed rozpoczęciem współpracy:
Ahrefs teraz:
Przed rozpoczęciem współpracy:
Teraz:
Jak widać wzrost ruchu i słów w TOP10 i TOP50 jest bardzo duży.
Po zmianie algorytmu w ostatnim czasie pojawił się niewielki spadek, ale po całkowitym dostosowaniu zmian, widoczność wzrosła jeszcze bardziej niż wcześniej.
Widoczność strony w TOP3, TOP10 i TOP50 z niezależnego narzędzia Senuto:
Przed rozpoczęciem współpracy:
Teraz: