.animate-view{opacity: 1 !important;}

Nowy sposób wykorzystania ChatuGPT na LinkedIn: Pisanie artykułów na podstawie komentarzy ekspertów

2min.

Komentarze:0

Nowy sposób wykorzystania ChatuGPT na LinkedIn: Pisanie artykułów na podstawie komentarzy ekspertów
30 września 2023
Istnieje wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do usprawnienia naszej codziennej pracy w content marketingu i SEO. Jeden z najbardziej kreatywnych i intrygujących został właśnie wprowadzony przez LinkedIn - tworzenie artykułów na podstawie komentarzy. Czy jest to skuteczne i czy wyniki są satysfakcjonujące? Dowiedz się, czytając ten news!

2min.

Komentarze:0

Jak to działa?

W zasadzie jest to bardzo proste. Na LinkedIn znajduje się wiele komentarzy ekspertów, które mogą posłużyć do tworzenia jakościowych treści. Wystarczy skopiować jest do ChatuGPT, poprosić AI o napisanie artykułu na ich podstawie i…voilà — wspólny artykuł został stworzony.

LinkedIn zaczął aktywnie wykorzystywać tę metodę. Do tego stopnia, że na platformie pojawiła się specjalna podstrona, poświęcona jedynie wspólnym artykułom i mająca na celu umożliwienie użytkownikom dostępu do wartościowej wiedzy i opinii ekspertów.

Wspólne artykuły na LinkedIn

Źródło: LinkedIn

Jednak pozostaje jeszcze jedno ważne pytanie: czy artykuły te rzeczywiście są sensowne?

Nasze zdanie o jakości artykułów wygenerowanych na podstawie komentarzy

Czy zatem artykuły generowane na podstawie komentarzy na LinkedIn są rzeczywiście przydatne, czy może lepiej unikać ich za wszelką cenę? Użytkownicy LinkedIn są generalnie dość pozytywnie nastawieni co do jakości tych tekstów, wychwalają ją, ale wskazują również potencjalne i istniejące problemy:

 

Opinions on the contribution articles on LinkedIn

Source: LinkedIn, Ethan Lazuk

To szalone! Dokładałem swoją cegiełkę do tych artykułów w dobrej wierze. Czasem sztuczna inteligencja podaje błędne lub nieaktualne informacje, ale mam wrażenie, że ogólna jakość tych artykułów i komentarzy, na których się opierają, rośnie. Nadal musimy martwić się spamem, ale użytkownicy mają możliwość akceptowania komentarzy; mam nadzieję, że to pomoże.

Postanowiliśmy sprawdzić te artykuły własnoręcznie i przeczytawszy kilka związanych z SEO, doszliśmy do następujących wniosków:

  • Nie są one złe, nie zawierają dużych błędów lub nieścisłości.
  • Nie są też wybitnie dobre.
  • Są po prostu średnie.

Ponowne rozpalenie dyskusji o treściach produkowanych masowo przez sztuczną inteligencję

Z racji, że artykuły te są niezwykle pomocne, szczególnie dla osób kompletnie niezorientowanych w danej branży, to ponownie rozpaliły głośną ostatnimi czasy dyskusję o masowej produkcji treści za pomocą AI. Czy tak się stanie? Czas pokaże.

Autor
Wojciech Urban SEO R&D Specialist
Autor
Wojciech Urban

SEO R&D Specialist

Specjalista R&D w dziedzinie SEO i analityki internetowej. Najlepiej czuje się w obszarze technicznego SEO, a jego głównym zadaniem jest zapewnienie, aby strony internetowe były zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i osiągały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Autor
Wojciech Urban SEO R&D Specialist
Autor
Wojciech Urban

SEO R&D Specialist

Specjalista R&D w dziedzinie SEO i analityki internetowej. Najlepiej czuje się w obszarze technicznego SEO, a jego głównym zadaniem jest zapewnienie, aby strony internetowe były zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i osiągały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Zostaw komentarz

Przeczytaj inne podobne posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM