.animate-view{opacity: 1 !important;}

Facebook Ads wprowadza funkcję maksymalizacji wartości konwersji

1min.

Komentarze:0

Facebook Ads wprowadza funkcję maksymalizacji wartości konwersji
29 września 2023
Facebook Ads w kampaniach Advantage+, dodał możliwość optymalizacji pod maksymalizację wartości konwersji z ustawieniem docelowego ROAS. Obecnie, nie wszystkie konta posiadają tę funkcję - będzie ona wprowadzana stopniowo.

1min.

Komentarze:0

Gdzie znajdziesz nową funkcję?

Aby rozpocząć, wybierz cel kampanii „Sprzedaż” i kontynuuj tworzenie kampanii produktowej Advantage +. Ustaw cel „Skuteczność celu” na „Maksymalizacja wartości konwersji”.

Facebook Ads Makysmalizacja Konwersji

Źródło: Panel Facebook Ads

 

Zalety nowej funkcji reklam

Kampania będzie dążyła do uzyskania jak największej wartości konwersji przy zachowaniu docelowego ROAS. Natomiast, ustawienie strategii bez docelowego ROAS pozwoli zmaksymalizować wartość konwersji kampanii w ramach całego budżetu.

Karolina Pyznar SEM Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

european search awards finalist