.animate-view{opacity: 1 !important;}

Facebook Ads wprowadza funkcję maksymalizacji wartości konwersji

1min.

Komentarze:0

Facebook Ads wprowadza funkcję maksymalizacji wartości konwersjid-tags
29 września 2023
Facebook Ads w kampaniach Advantage+, dodał możliwość optymalizacji pod maksymalizację wartości konwersji z ustawieniem docelowego ROAS. Obecnie, nie wszystkie konta posiadają tę funkcję - będzie ona wprowadzana stopniowo.

1min.

Komentarze:0

Gdzie znajdziesz nową funkcję?

Aby rozpocząć, wybierz cel kampanii „Sprzedaż” i kontynuuj tworzenie kampanii produktowej Advantage +. Ustaw cel „Skuteczność celu” na „Maksymalizacja wartości konwersji”.

Facebook Ads Makysmalizacja Konwersji

Źródło: Panel Facebook Ads

 

Zalety nowej funkcji reklam

Kampania będzie dążyła do uzyskania jak największej wartości konwersji przy zachowaniu docelowego ROAS. Natomiast, ustawienie strategii bez docelowego ROAS pozwoli zmaksymalizować wartość konwersji kampanii w ramach całego budżetu.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.


Warning: Attempt to read property "url" on array in /home/platne/serwer311749/public_html/delante.co/wp-content/themes/delante/inc/config/json-schemas.php on line 127