Czy pozycjonowanie wizytówki Google to usługa dla Ciebie? Sprawdź, kto najbardziej skorzysta z naszej oferty!
Optymalizacja wizytówki w narzędziach takich jak Google My Business polega na zapewnieniu, że wszystkie informacje są aktualne, dokładne i kompleksowo przedstawiają ofertę firmy. Dzięki temu potencjalni klienci mogą łatwiej znaleźć Twoją firmę, poznać jej godzinach otwarcia, lokalizację, oferowane usługi czy opinie innych klientów. To wszystko sprawia, że tak przygotowana wizytówka może przeważyć w procesie podejmowania decyzji.
Linkowanie lokalne skupia się na zdobywaniu linków z lokalnych źródeł, takich jak portale informacyjne, blogi czy strony organizacji. Działania te zwiększają lokalny autorytet strony, co pozytywnie wpływa na na algorytmy wyszukiwarek preferujących treści relewantne dla konkretnych lokalizacji użytkowników.
Korzystając z naszej usługi pozycjonowanie wizytówki, zwiększasz szansę na to, że Twoja firma zostanie zauważona przez potencjalnych klientów z Twojej okolicy, co pozwoli zwiększyć ruch na Twojej stronie i liczbę zapytań o oferowane produkty lub usługi. Połączenie tych działań jest niezastąpione w budowaniu silnej obecności online w konkretnym regionie.
Wnioski z przeprowadzenia audytu wizytówki Google Moja Firma
Raport analizy konkurencji
Dokument z podsumowaniem wdrożonych zmian
Strategię postów na 3 lub 6 miesięcy
Wyniki analizy Twojego profilu linków
Listę linków powiązanych z lokalizacją Twojej firmy
Szczegółowy raport dotyczący wszystkich linków, które dla Ciebie zdobyliśmy
Upewnimy się, że wszystkie informacje dotyczące Twojej firmy są aktualne i poprawnie skonfigurowane. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli łatwiej znaleźć Cię w Google, sprawdzić godziny otwarcia, dowiedzieć się o Twoich usługach, czy zapoznać się z opiniami innych klientów.
Przyjrzymy się Twojej konkurencji, żeby dowiedzieć się, co sprawia, że wyświetlają się wysoko w lokalnych wynikach wyszukiwania. Dzięki tym informacjom Twoja strategia linkowania lokalnego będzie lepiej zaplanowana. To z kolei pozwoli Ci się wyróżnić na tle swoich rywali.
Zaplanujemy treści, które przyciągną uwagę Twojej grupy docelowej, zwiększą zaangażowanie, a tym samym wzmocnią Twoją obecność w mediach społecznościowych. W ten sposób pomożemy Ci zbudować silną relację z klientami i wzmocnić obecność Twojej firmy na platformach, z których korzysta Twoja grupa docelowa.
Znajdziemy mocne i słabe strony Twojego profilu linkowego, żeby pomóc Ci wykorzystać wszystkie możliwości, o których jeszcze nie wiesz. W ten sposób poprawisz widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania, a tym samym przyciągniesz więcej ruchu organicznego.
Sprawdzimy jakie frazy i słowa kluczowe są najczęściej używane w linkach prowadzących do Twojej strony internetowej. Dzięki temu będziesz wiedzieć, które anchory przyciągają najwięcej ruchu organicznego, a to z kolei pozwoli Ci zrozumieć, jak optymalizować swoje linki, żeby zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania dla lokalnych zapytań.
Skoncentrujemy się na pozyskiwaniu linków wyłącznie z lokalnych domen, które realnie pomogą Ci wzmocnić tzw. lokalny autorytet. W ten sposób zakomunikujesz algorytmom wyszukiwarek, że treści opublikowane na Twojej stronie są wartościowe, ponieważ zawierają artykuły przydatne dla użytkowników – w końcu to inni powołują się informacje, które znaleźli u Ciebie.
W większości przypadków cały proces linkowania lokalnego trwa 3 tygodnie. Jednak jeśli Twój biznes jest bardzo konkurencyjny, prawdopodobnie będziemy musieli zdobyć więcej linków prowadzących do Twojej strony, żeby pomóc jej się wyświetlać wyżej w wynikach wyszukiwania – to z kolei prawdopodobnie wpłynie na czas trwania całego procesu.