.animate-view{opacity: 1 !important;}

Reklamy na Instagramie – już 30 września!

2min.

Komentarze:0

Reklamy na Instagramie – już 30 września!
29 września 2022
Media społecznościowe coraz częściej wykorzystują swój potencjał do tworzenia reklam. Power Editor na Facebooku cieszy się sporym powodzeniem, a promowanie postów obecnie to najlepszy sposób na zwiększenie zasięgu. Oprócz Facebooka już 30 września reklamy będzie można tworzyć na… Instagramie!

2min.

Komentarze:0

Instagram to aplikacja, która  powstała, by umożliwić dzielenie się zdjęciami pomiędzy członkami społeczności, jaką jest Internet. Zmiana, która nastąpi 30 września, to nie pierwsza nowość, która w ostatnim czasie pojawiła się na tym kanale. Dziś krótko piszemy o tym, co się zmieniło oraz co się zmieni w najbliższych dniach! Od momentu wykupienia Instagrama przez Facebook w kwietniu 2012, jego rola stopniowo się zmienia. Instagram dotychczas kojarzył się ze zdjęciami, które są w kształcie kwadratu, był to także jego element wyróżniający, a hashtag #instasquare stał się niezwykle popularny (obecnie istnieje 2,000,579 zdjęć oznaczonych tym hashtagiem). 27 sierpnia 2015 roku Instagram przeszedł przełomową zmianę – od tego dnia w aplikacji można dodawać zdjęcia wszystkich kształtów. Czy to dobrze? Z jednej strony zmniejsza wyjątkowość serwisu, który zawsze kojarzył się z kwadratami, z drugiej daje coraz większe możliwości. Na tym nie koniec zmian, serwis wprowadza także reklamy na Instagramie! Instagram był serwisem, w którym nie można było umieszczać linków tak, by były klikalne. Nie był on więc przyjazny marketerom czy sklepom. Częściowo taką niszę rozwiązywała aplikacja - Like And Buy It, ale wciąż nie było to rozwiązanie dostępne dla wszystkich. Od 30 września się to zmieni! Co nowego pojawi się na Instagramie? Będziemy mogli reklamować się na tym portalu!

Reklama na Instagramie

Reklamy na Instagramie Źródło

Jakie są wymagania reklam na Instagramie?

  • Tekst nie może zajmować więcej niż 20% zdjęcia,
  • Opis zdjęcia to 300 znaków czystego tekstu,
  • Zdjęcia kwadratowe mogą występować w rozdzielczości minimalnej: 600 x 600 pikseli, zdjęcia poziomie: 600 x 315 pikseli.

Wezwania do działania – Call to Action

Znane już na Facebooku CTA, wystąpią teraz także na Instagramie:
  • Obejrzyj więcej,
  • Zarezerwuj teraz,
  • Kup teraz,
  • Dowiedz się więcej,
  • Skontaktuj się z nami,
  • Pobierz,
  • Zarejestruj się
Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

Filmy sponsorowane na Instagramie

Filmy na Instagramie Źródło

Wymagania dotyczące filmów na Instagramie:

  • Maksymalny czas trwania filmu – 30 sekund,
  • Miniatura filmu nie może zawierać więcej niż 20% tekstu,
  • Rozmiar pliku – do 30 MB,
  • Opis filmu – do 300 znaków czystego tekstu,
  • Proporcje filmu: 1:1 (kwadrat), 1,9:1 (prostokąt),
  • Maksymalnie 30 klatek na sekundę.

Wezwania do działania – CTA:

W przypadku filmów ograniczone jest działanie przycisków Call to Actions, nie mniej jednak poniższe będą możliwe:
  • Dowiedz się więcej,
  • Kup teraz,
  • Obejrzyj więcej,
  • Zarezerwuj teraz,
  • Zarejestruj się,
  • Pobierz,
  • Skontaktuj się z nami
Więcej możecie przeczytać tutaj! Jakie zmiany nas jeszcze czekają? My czekamy z niecierpliwością! Zapraszamy też na nasz Instagram.
Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM