.animate-view{opacity: 1 !important;}

CTA (Call to Action)

Co to jest CTA?

CTA (Call to Action) to wezwanie do działania, czyli sformułowania zachęcające odbiorcę do podjęcia określonej akcji, np. kliknięcia i wejścia na podlinkowany landing page. Jednocześnie informuje, co użytkownik ma zrobić na stronie, na jaką zostanie przekierowany. CTA może być zarówno krótkim tekstem w nagłówku reklamy, jak i interaktywnym przyciskiem na grafice czy wezwaniem stosowanym na stronie internetowej (np. zachęcając do zapisu do newslettera: „Zapisz się i odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy”). Stosuje się także zwroty w pierwszej osobie – „Zamawiam teraz”.

co to jest CTA

Jak stworzyć skuteczne Call to Action?

Im krócej tym lepiej, choć nie zawsze. Dobrze jest przeprowadzić testy A/B, z których dowiesz się, czy lepiej sprawdzają się u Ciebie wezwania krótkie „Kup teraz” czy dłuższe z informacją o dodatkowej korzyści np. „Kup teraz i skorzystaj z 15% rabatu”. Jeśli jest to wezwanie na banerze reklamowym lub stronie www, warto wyróżnić Call to Action kontrastującym z tłem przyciskiem.

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM