Od 1 lipca 2024 roku Universal Analytics przestanie być dostępny, więc jeśli nie przeniesiesz zgromadzonych danych, stracisz je na zawsze!
Na szczęście są sposoby, aby zachować dane i korzystać z nich w wygodnej formie do analizy swoich działań marketingowych i biznesowych na innych narzędziach.
Możesz to zrobić m.in. z pomocą:
- Eksportu z panelu Google Analytics,
- wykorzystania Looker Studio,
- arkuszy Google i konektorów,
- bigquery.
Jak to zrobić? Obejrzyj nagranie webinaru i posłuchaj rad specjalisty – Tomka Gnieckiego!
Agenda webinaru
- Co się stanie z danymi w Universal Analytics
- Czy mogę przenieść je do GA4?
- GA4 to zupełnie inne narzędzie
- Sposoby zachowania danych z UA
- Wady i zalety rozwiązań
- Co wybrać?
TAK, jeśli:
- analizujesz wyniki swojej strony internetowej,
- masz podpięte Google Universal Analytics,
- chcesz wykorzystać dane z przeszłości do porównania, analizy i poprawy swoich wyników (nawet jeśli teraz tego nie robisz 😉)
Miałam okazję brać udział w warsztatach organizowanych przez Delante. Za każdym razem były po brzegi wypełnione wiedzą i praktycznymi przykładami z różnych branż. Prowadzący zawsze byli świetnie przygotowani i odpowiadali wyczerpująco na wszystkie pytania uczestników. Na pierwszy rzut oka można było stwierdzić, że to profesjonaliści znający się bardzo dobrze na swojej pracy. Gorąco polecam szkolenia Delante.