Jak zwiększyć
współczynnik konwersji
w sklepie internetowym
— webinar
Dowiedz się, jak zwiększyć współczynnik konwersji i napędzić rozwój Twojego biznesu!
Zwiększ konwersję, aby zwiększyć przychody!
Duży ruch organiczny, świetnie wyniki PPC czy rewelacyjny Brand Awareness – te wszystkie elementy sprawiają, że wiele osób odwiedza Twoją stronę, ale czy to wystarczy, żeby osiągnąć wysoki przychód i rozwijać biznes? Nie! Do tego potrzebujesz jeszcze dobrej konwersji, czyli przekształcenia odwiedzających w klientów, którzy dokonają zakupu Twoich produktów lub usług. Jak zwiększyć współczynnik konwersji dowiesz się z darmowego webinaru prowadzonego przez naszego SEO Specjalistę Damiana Hliwa przygotowanego w partnerstwie z CUX!
W trakcie webinaru Damian opowiedział, czym jest i jak sprawdzić współczynnik konwersji, co na niego wpływa, przedstawił najczęściej popełniane błędy zmniejszające konwersje oraz pokazał sprawdzone przez siebie metody na zwiększenie współczynnika konwersji.
Damian większość swojej 8-letniej kariery w SEO spędził, pracując dla klientów z segmentu e-commerce, wspierając ich nie tylko w zwiększeniu ruchu organicznego, ale także w zwiększeniu współczynnika konwersji. Podczas szkolenia podzielił się metodami, które miał okazję przetestować i które przyniosły rezultaty, zwiększając konwersje. Poznaj dokładną agendę poniżej i pobierz nagranie, aby nauczyć się jak zwiększyć współczynnik konwersji!
Agenda Webinaru
- Czym jest współczynnik konwersji i gdzie go sprawdzić?
- Dlaczego klienci kupują — czyli co wpływa na konwersję?
- Co zniechęca do zakupu — najczęściej popełniane błędy zmniejszające konwersje
- Cognitive walkthrough — dlaczego warto analizować wędrówkę poznawczą?
- Treści wielkiej wagi — microcopy w służbie konwersji
- Błędy na stronie koszyka i jego porzucenia — jak zmniejszyć ich liczbę?
- Q&A
Dlaczego warto?
Wiedza od praktyków
Szkolenie prowadzi Damian, nasz specjalista SEO, który podczas swojej kariery w SEO skupiał się głównie na pracy z ecommerce i poza wspieraniem swoich klientów w zwiększaniu widoczności, wspierał ich także w poprawieniu poziomu współczynnika konwersji, testując wiele metod, które teraz możesz poznać w trakcie godzinnego szkolenia!
Materiały po szkoleniu
Wiemy, że samo szkolenie to tylko początek drogi. Dlatego poza nagraniem szkolenia otrzymasz od nas specjalnie przygotowaną checklistę, co pomoże Ci zwiększyć współczynnik konwersji na Twojej stronie.
Materiały edukacyjne od partnera webinaru – CUX
Poza nagraniem szkolenia i checklistą przygotowaną przez Damiana, prześlemy Ci również materiały edukacyjne związane z optymalizacją customer experience stworzone przez partnera naszego szkolenia, firmę CUX, które pozwolą Ci jeszcze bardziej rozwinąć wiedzę w tym obszarze!
Czy ten webinar jest dla Ciebie?
Jeśli pracujesz nad widocznością strony i zwiększaniem ruchu organicznego to ten webinar jest zdecydowanie dla Ciebie! Wskazówki, które poznasz, będą mogły być zastosowane w każdej branży i dla każdego typu strony.
Na szkolenie zapraszamy przede wszystkim:
- właścicieli sklepów i stron internetowych,
- marketerów, zajmujących się poprawą konwersji i zwiększaniem widoczności stron.
Kto poprowadzi szkolenie?
Poznaj opinie uczestników naszych szkoleń