Damian Hliwa
Senior SEO Specialist
Przez kilka lat swojej kariery w SEO, Damian przeszedł przez wiele stanowisk. Rozpoczynają od stażu, przez team leadera na head of SEO kończąc. W ciągu tych lat główną specjalizacją było i nadal pozostaje SEO i audyty techniczne, jednak nie obce są mu również kampanie linkbuildingowe czy contentowe.
W swojej pracy najbardziej lubi przyczyniać się i następnie obserwować, jak biznes klienta rośnie – czy to pod kątem widoczności, ruchu lub przychodów. W codziennej pracy wychodzi z założenia, że proces pozycjonowania jest podobny do budowy domu – należy zacząć od solidnych fundamentów (audyt i optymalizacja), zadbać o wykończenie (content i linkbuilding), oraz zwracać coraz większą uwagę na wygodę korzystania i użyteczność (UX).
Po godzinach filmowiec i fotograf jako tzw. one-man-army, miłośnik dobrej kawy parzonej metodami wszelakimi, polskich gór i kolarstwa.
Specjalizacje Damiana
User experience
Optymalizacja konwersji
Techniczne SEO
Optymalizacja
e-commerce