Treści erotyczne w Google Ads. Aktualizacja zasad

Treści erotyczne w Google Ads. Aktualizacja zasad

Już 29 marca tego roku Google Ads zaktualizuje zasady, które dotyczą reklamowania treści erotycznych. Co się zmieni? Czytaj dalej!

Ostatnio na naszym blogu: Jak porównać oferty agencji SEO?

Pod koniec marca bieżącego roku Google Ads ma zaktualizować zasady dotyczące treści erotycznych w celu ograniczenia reklamowania contentu o charakterze seksualnym (np. streamingów czy gier, które polegają na odgrywaniu ról, z podtekstem seksualnym).

To, co ważne to to, że treści tego typu będą wciąż dozwolone, jednak będą wyświetlać się na ograniczonych zasadach. Może mieć to wpływ na kampanie reklamodawców.

Nowe zasady będą całkowicie egzekwowane po upływie około czterech tygodni od dnia 29.03.2021 (data ich wprowadzenia).

Co ulegnie zmianie?

Po pierwsze nazwa zasad – nie będą to już “treści erotyczne” a “treści o charakterze seksualnym”. Nastąpi również bardziej szczegółowy podział aktualnych kategorii (obecnie są to kategorie “Treści dla dorosłych” i “Nie dla całej rodziny”), a co za tym idzie, redakcja tytułów kategorii, opisów oraz przykładów.

obecne kategorie tresci erotyczne google ads
Obecnie (02.02.2021 r.) obowiązujące kategorie ujęte w zasadach dotyczących treści erotycznych
źródło: Centrum zasad Google Ads

W nowych zasadach obowiązywać będzie główny podział na kategorie:

  • znacznie ograniczone
  • częściowo ograniczone

Wśród kategorii znacznie ograniczonych wyróżnić możemy nagość czy randki, które mają na celu kontakty seksualne. Do kategorii częściowo ograniczonych zaliczamy natomiast nagość częściową, randki o podtekście seksualnym, produkty erotyczne, zabiegi kosmetyczne dla osób dorosłych, rozrywkę/elementy/motywy o charakterze seksualnym.

W przypadku obu tych grup wyświetlanie reklam z danej kategorii uzależnione będzie od pewnych warunków – m.in. wieku użytkownika czy przepisów, które obowiązują w danym kraju.

Aby zapoznać się dokładnie z zaktualizowanymi zasadami (ich opisami i przykładami), które dotyczą treści o charakterze seksualnym, wejdź na Centrum zasad Google Ads.

(2)
Autor
Marketing Specialist - Ola

Marketing Specialist

Studentka Zarządzania Mediami. Zainteresowanie marketingiem i social mediami odkryła podczas organizacji studenckich eventów. Od lipca 2019 rozwija swoją wiedzę i umiejętności w Delante. Ciągle próbuje nowych rzeczy, a obecnie na jej celowniku znalazła się grafika komputerowa. Lubi dobrą kuchnię i seriale z happy endem.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej