.animate-view{opacity: 1 !important;}

Treści erotyczne w Google Ads. Aktualizacja zasad

2min.

Komentarze:1

Treści erotyczne w Google Ads. Aktualizacja zasadd-tags
03 lutego 2021
Od 29 marca 2021 Google Ads zmienia zasady dotyczące reklamowania treści erotycznych - wprowadzony zostaje szczegółowy podział na "Treści dla dorosłych" oraz "Nie dla całej rodziny".

2min.

Komentarze:1

Pod koniec marca bieżącego roku Google Ads ma zaktualizować zasady dotyczące treści erotycznych w celu ograniczenia reklamowania contentu o charakterze seksualnym (np. streamingów czy gier, które polegają na odgrywaniu ról, z podtekstem seksualnym).
To, co ważne to to, że treści tego typu będą wciąż dozwolone, jednak będą wyświetlać się na ograniczonych zasadach. Może mieć to wpływ na kampanie reklamodawców.
Nowe zasady będą całkowicie egzekwowane po upływie około czterech tygodni od dnia 29.03.2021 (data ich wprowadzenia).

Co ulegnie zmianie?

Po pierwsze nazwa zasad - nie będą to już “treści erotyczne” a “treści o charakterze seksualnym”. Nastąpi również bardziej szczegółowy podział aktualnych kategorii (obecnie są to kategorie “Treści dla dorosłych” i “Nie dla całej rodziny”), a co za tym idzie, redakcja tytułów kategorii, opisów oraz przykładów. [caption id="attachment_36711" align="aligncenter" width="718"]obecne kategorie tresci erotyczne google ads Obecnie (02.02.2021 r.) obowiązujące kategorie ujęte w zasadach dotyczących treści erotycznych
źródło: Centrum zasad Google Ads[/caption] W nowych zasadach obowiązywać będzie główny podział na kategorie:
  • znacznie ograniczone
  • częściowo ograniczone
Wśród kategorii znacznie ograniczonych wyróżnić możemy nagość czy randki, które mają na celu kontakty seksualne. Do kategorii częściowo ograniczonych zaliczamy natomiast nagość częściową, randki o podtekście seksualnym, produkty erotyczne, zabiegi kosmetyczne dla osób dorosłych, rozrywkę/elementy/motywy o charakterze seksualnym. W przypadku obu tych grup wyświetlanie reklam z danej kategorii uzależnione będzie od pewnych warunków - m.in. wieku użytkownika czy przepisów, które obowiązują w danym kraju. Aby zapoznać się dokładnie z zaktualizowanymi zasadami (ich opisami i przykładami), które dotyczą treści o charakterze seksualnym, wejdź na Centrum zasad Google Ads.
Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu, gdzie najpierw raczkowała jako Stażysta, a następnie rozwijała swoje umiejętności jako Młodszy Specjalista i Specjalista.

Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator.

Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami i Zarządzania produktem. Lubi spacery, azjatycką kuchnię i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu, gdzie najpierw raczkowała jako Stażysta, a następnie rozwijała swoje umiejętności jako Młodszy Specjalista i Specjalista.

Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator.

Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami i Zarządzania produktem. Lubi spacery, azjatycką kuchnię i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022