Dostępne w Studium klientów statystyki dotyczące wyszukiwanych haseł wzbogacone zostały o dodatkowe widoki. Od teraz możliwa jest filtracja haseł w kategoriach takich jak “Najwyższa skuteczność”, “Zyskujące popularność” oraz “Najpopularniejsze”.
Nowa statystyka w kampanii Demand Gen prezentuje procent odbiorców, którzy obejrzeli dany procent filmu reklamowego. Może ona okazać się pomocna w analizie jakości materiału wideo, wskazując w którym momencie widz traci swoją uwagę.
Analizie można poddać formaty takie jak In-Stream, Shorts oraz Plik danych. W określonych przypadkach możliwe jest również zbadanie retencji określonych segmentów odbiorców ze względu na wiek, płeć, urządzenie, grupę reklam oraz kampanię.
Podczas ustalania budżetu na poziomie zestawu reklam w Meta Ads, możliwe jest teraz zaplanowanie zwiększenia go z wyprzedzeniem, wybierając określone dni i godziny. Funkcjonalność ta okazać może się wyjątkowo użyteczna na przykład w okresach cechujących się zwiększoną sprzedażą.
Zestaw reklam z zaplanowanym w ten sposób budżetem zidentyfikować można dzięki podpisowi “Zakres dzienny” zamiast standardowemu “Dzienny”.