.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki – May 2020 Core Update

2min.

Komentarze:3

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki – May 2020 Core Updated-tags
05 maja 2020
Już od kilku dni w branży SEO chodziły słuchy, że Google szykuje dla nas coś nowego… i mamy potwierdzenie! 4 maja 2020 roku Google ogłosiło wdrożenie najnowszej aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. To już druga aktualizacja w tym roku. Dowiedz się więcej z naszego wpisu.

2min.

Komentarze:3

Wczoraj, 4 maja 2020 roku, świat obiegła informacja o tym, że Google wprowadziło najnowszą aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki - “May 2020 Core Update”. Google zapowiada, że całkowite wdrożenie update’u potrwa, jak zazwyczaj, od jednego do dwóch tygodni. Dowiedzieliśmy się tego z oficjalnego profilu na twitterze @SearchLiaison:

Aktualizacje głównego algorytmu Google

Google aktualizuje swój główny algorytm średnio co kilka miesięcy - z ostatnim tego typu update’m mieliśmy do czynienia w styczniu tego roku. Celem tych zmian jest oczywiście poprawa jakości globalnych wyników wyszukiwania. Wiele stron doświadczy efektów aktualizacji - są witryny, które poradzą sobie lepiej, i takie, na które update wpłynie negatywnie. Wiedza na ten temat pozwoli Ci ocenić, czy Twoje ewentualne spadki (bądź wzrosty) w rankingach są wynikiem wprowadzonych zmian na stronie czy wdrożonej przez Google aktualizacji. Nie ma (niestety) jednego, dobrego rozwiązania na efekty aktualizacji algorytmu. Jednak na Webmaster Central Blog znajdziesz specjalny poradnik, w którym Google zebrało wszystkie, najważniejsze w tej kwestii, informacje. Koniecznie sprawdź! A tymczasem, poniżej kilka przykładowych pytań, które warto sobie zadać:
  • Czy mój content podaje oryginalne informacje, raporty, badania czy analizy?
  • Czy treści zawierają merytoryczny, kompletny i wyczerpujący opis tematu?
  • Czy content zapewnia wnikliwą analizę i informacje, które wykraczają poza oczywiste fakty?
  • Czy nagłówek i/lub tytuł strony zawiera opisowe i pomocne streszczenie treści?
  • Czy treść pozbawiona jest łatwych do zweryfikowania błędów merytorycznych?
  • Czy treść jest ortograficznie i stylistycznie poprawna?
  • Czy jest to strona, którą chciałbyś pokazać znajomym lub polecić dalej?
A Ty odczułeś już skutki majowej aktualizacji algorytmu Google? Daj nam znać w komentarzu!
Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

At Delante since July 2019, she began her Delante adventure in marketing. Since November 2021, she has been joining the ranks of the SEO department as its Coordinator. Privately, she is a graduate of Media Management at Jagiellonian University and a student of Product Management at the University of Economics. She enjoys Asian cuisine, dancing high heels and rejuvenating dating shows on Netflix.

Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

At Delante since July 2019, she began her Delante adventure in marketing. Since November 2021, she has been joining the ranks of the SEO department as its Coordinator. Privately, she is a graduate of Media Management at Jagiellonian University and a student of Product Management at the University of Economics. She enjoys Asian cuisine, dancing high heels and rejuvenating dating shows on Netflix.


Warning: Attempt to read property "url" on array in /home/platne/serwer311749/public_html/delante.co/wp-content/themes/delante/inc/config/json-schemas.php on line 127