Blog

Jak skrócić czas ładowania strony – 10 trików

Jak skrócić czas ładowania strony – 10 trików

Znalazłeś nowy sklep internetowy i chcesz sprawdzić jego ofertę na stronie. Adres masz już wpisany, czekasz na załadowanie. Mija pierwsza sekunda, a następnie dziesięć kolejnych. Strona nieprzerwanie się ładuje, a Ty zaczynasz się niecierpliwić. Koniec końców wyłączasz kartę poirytowany i niezadowolony, ponieważ miałeś nadzieje na zakupy online. Dlaczego strona nie załadowała się w krótkim czasie?

Czytaj więcej

Duży ruch, ale jak zwiększyć sprzedaż? 12 powodów braku konwersji na sklepie

Duży ruch, ale jak zwiększyć sprzedaż? 12 powodów braku konwersji na sklepie

Masz sklep internetowy i chcesz, aby się rozwijał. Zatrudniasz firmę SEO, prowadzisz kampanie AdWords i profile w Social Media. Pozycje w wynikach wyszukiwania rosną, ruch rośnie, ale… nic z tego nie masz. Brzmi znajomo? Przeczytaj u nas, dlaczego Twój sklep nie ma oczekiwanych konwersji i dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż!

Czytaj więcej

Pozycjonowanie w Szwecji. Jak działać na skandynawskim rynku?

Pozycjonowanie w Szwecji. Jak działać na skandynawskim rynku?

Szwecja to największy kraj skandynawski, w którym mieszka blisko 10 mln. mieszkańców. Mimo, że tamtejsze agencje SEO nie mogą pochwalić się równie dużymi budżetami co na zachodzie, a rynek wciąż jest stosunkowo młody, kraj stanowi ogromny potencjał. Jak działać na tamtejszym rynku i w jaki sposób komunikować się z partnerami z tego kraju? Odpowiadamy!

Czytaj więcej

Rozbieżności między GA i SC – jak interpretować?

Rozbieżności między GA i SC – jak interpretować?

Chcesz sprawdzić jak kształtuje się ruch organiczny na Twojej stronie? Zastanawiasz się, czy użytkownicy wchodzą na nią z bezpłatnych wyników wyszukiwania? A może chcesz zobaczyć, czy prowadzone działania w zakresie SEO przynoszą oczekiwane rezultaty w postaci zwiększenia ruchu? Jeśli na chociaż jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco – ten wpis z pewnością Cię zainteresuje.

Czytaj więcej

Jak wybrać nazwę domeny?

Jak wybrać nazwę domeny?

Planujesz założenie strony internetowej dla swojej firmy? W takiej sytuacji niezbędna będzie domena. Wybór jej nazwy to jedna z kluczowych decyzji, dlatego musi ona być odpowiednio przemyślana. Czy powinna ona nawiązywać do prowadzonej przez nas działalności? Czy koniecznym jest, aby zawierała słowa kluczowe? A może powinna to być po prostu nazwą przedsiębiorstwa? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w tym artykule!

Czytaj więcej

Specyfikacja pliku produktowego Google Merchant Center

Specyfikacja pliku produktowego Google Merchant Center

Nieważne, czy rozpoczynasz promocję za pośrednictwem Google Merchant Center, czy też Twoje kampanie produktowe już są emitowane, potrzebujesz mieć poprawnie wdrożony plik produktowy. Temat dla wielu trudny, szczególnie w pierwszym etapie wdrożeniowym, wymagający często zaangażowania do pracy programistów lub znalezienia i zaimplementowania specjalnych wtyczek/modułów w silniku strony.

Czytaj więcej

Jak analizować konkurencję w Google?

Jak analizować konkurencję w Google?

Otworzenie sklepu internetowego jest obecnie sprawą bardzo prostą. Dostępnych jest wiele rozwiązań, które umożliwiają szybkie rozpoczęcie działalności i sprzedaży produktów/usług online. Wejście na rynek jest łatwe i przyciąga coraz więcej chętnych osób. Prowadzi to do stale powiększającej się liczby konkurentów. Czy dokładnie przeanalizowałeś swoją konkurencję?

Czytaj więcej

8 najważniejszych trendów SEO – Pozycjonowanie 2018

8 najważniejszych trendów SEO – Pozycjonowanie 2018

SEO to jedna z najszybciej zmieniających się dziedzin marketingu internetowego, która z każdym kolejnym rokiem podlega coraz większym przeobrażeniom. Google na bieżąco aktualizuje, a także uruchamia nowe algorytmy, co wiąże się z częstymi zmianami wskazówek dla webmasterów i tendencji w pozycjonowaniu. 2018 to rok, w którym swoją kontynuację znajduje wiele istniejących już wcześniej trendów, jednak pojawiają się też nowe. Podpowiadamy co musisz wiedzieć, aby pozostać na bieżąco!

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Grzegorz

Grzegorz

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się