Nowa funkcja reklam na Facebook’u — czego dotyczy zmiana?
We wrześniu Facebook ADS zaskoczył nas naprawdę wartościową zmianą, która umożliwia większą kontrolę nad reklamami. Co to za zmiana i jakie możliwości oferuje? W kampanii Advantage+ dostępna jest teraz nowa opcja, w której można ustawić daty rozpoczęcia i zakończenia każdej reklamy, zamiast wyświetlania reklamy zgodnie z harmonogramem kampanii.
Zalety nowej funkcji reklam
Zdecydowanie dużym plusem nowej funkcji Facebook ADS jest lepsza, indywidualna kontrola nad zaplanowaniem czasu trwania każdej reklamy. Dzięki temu można lepiej dostosowywać reklamy do konkretnych momentów, w których mają być one pokazywane użytkownikom.
Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera
Gdzie znaleźć nową funkcję?
Zaplanowanie rozpoczęcia i zakończenia wyświetlania reklamy jest niezwykle proste do znalezienia. Do nowej funkcji reklamy można się dostać w kampanii produktowej Advantage+, w sekcji “Konfiguracja reklamy”. Następnie wystarczy wejść w opcję “Zaplanuj”, a kolejno “Edytuj”. Działanie to można wykonać dla każdej reklamy, co jest dużym plusem nowej funkcji.
Nowa funkcja w Facebook ADS z pewnością ułatwi planowanie reklam. A Ty, korzystałeś już z nowej funkcji?