.animate-view{opacity: 1 !important;}

Czym jest Edytor Google Ads?

2min.

Komentarze:0

PPC
Czym jest Edytor Google Ads?d-tags
24 kwietnia 2024
Dowiedz się, jakie funkcje kryje w sobie Edytor Google Ads i w jaki sposób może Ci on pomóc w codziennej pracy nad kampaniami.
PPC

2min.

Komentarze:0

O Edytorze

Edytor Google Ads jest bezpłatną aplikacją do pobrania, która została stworzona z myślą o pomocy w prowadzeniu kont reklamowych. Pozwala ona na edytowanie kampanii offline. Jest zdecydowanym ułatwieniem w procesie zbiorczego wprowadzania zmian, a co za tym idzie – oszczędza Twój czas.

  1. Menu aplikacji.
  2. Pasek narzędzi – znajduje się na górze Google Ads Editor. Użyj przycisków, aby otworzyć lub dodać konto, pobrać ostatnie zmiany, sprawdzić lub opublikować zmiany w Google Ads oraz zobaczyć statystyki konta.
  3. Widok drzewa – skorzystaj z tego widoku, aby wybrać lub wyszukać konto, kampanię lub grupę reklamową, które chcesz przeglądać lub edytować. Kliknij strzałkę obok nazwy konta lub dowolnej kampanii, aby ją rozwijać lub zwijać.
  4. Lista typów – kliknij wybrany element, aby przeglądać lub wyszukiwać dane dla wybranego konta, kampanii lub grupy reklamowej.
  5. Widok danych – wyświetla zawartość Twojego konta, kampanii lub grupy reklamowej. Zawartość widoku danych będzie się zmieniać w zależności od tego, co wybrałeś w widoku drzewa i na liście typów.
  6. Panel edycji – kliknij ikonę Otwórz w nowym oknie. Możesz zmienić rozmiar panelu, aby zobaczyć więcej kolumn w widoku danych.

Jakie możliwości daje Edytor Google Ads?

Z pomocą tego narzędzia możesz: 

  • prowadzić wiele zmian jednocześnie,
  • eksportować i importować pliki, by udostępniać swoje propozycje zmian na koncie,
  • przeglądać statystyki wszystkich kampanii lub ich części (grup reklam, reklam),
  • zarządzać wieloma kontami w tym samym czasie,
  • wyszukiwać konkretnych tekstów (jak i je edytować) w kampaniach lub grupach reklam,
  • przenosić lub kopiować wybrane elementy między kampaniami lub grupami reklam,
  • cofać oraz ponowne wprowadzać zmiany podczas edycji kampanii,
  • wprowadzać zmiany w wersji roboczej, zanim prześlesz je na konto,
  • pracować również w trybie offline.

Jak korzystać z Edytora Google Ads?

  1. Pobierz Edytor.
  2. Pobierz do niego jedno lub więcej kont. 
  3. Wprowadzaj zmiany na koncie. Możesz to robić pojedynczo lub zbiorczo. Przed publikacją możesz sprawdzić, czy nie wykryto błędów, by móc je poprawić. 
  4. Publikuj zmiany. Po opublikowaniu, zmiany automatycznie pojawią się na kontach Google Ads.
Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Przeczytaj inne podobne posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022