.animate-view{opacity: 1 !important;}

Atrybut rel=”sponsored”

Czym jest atrybut rel=”sponsored”? – Definicja

Atrybut rel=”sponsored” używany jest do podkreślenia linków sponsorowanych, afiliacyjnych, pochodzących z reklam lub innych umów o rekompensatę.

Google do tej pory wymagał, aby wszystkie płatne lub sponsorowane linki były oznaczone jako nofollow. 10 września 2019 roku Google podjął decyzję o ewolucji linków nofollow. Teraz mamy do dyspozycji 2 dodatkowe atrybuty, których zadaniem jest lepsze zrozumienie pochodzenia treści i umożliwienie gromadzenia bardziej dokładnych danych przez Google. Tymi atrybutami są: rel=”sponsored” oraz rel=”ugc”.

atrubit rel sponsored definicja

Czy stosowanie tego atrybutu w stosunku do linków sponsorowanych jest konieczne?

Google informuje, że dotychczasowe stosowanie atrybutu „nofollow”, w przypadku linków płatnych, nadal będzie akceptowalne. Atrybut  rel=”sponsored” jest zalecany, ale nie jest koniecznością.

Przeczytaj powiązane posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM