.animate-view{opacity: 1 !important;}

Nofollow (atrybut nofollow)

Co to jest atrybut nofollow? – Definicja

Nofollow to wartość nadawana atrybutowi rel znacznika a w kodzie strony pisanym językiem HTML. Zwykle nadawany jest linkom wychodzącym, ale warto go również nadać linkom wewnętrznym, które nie przenoszą mocy słów kluczowych (np. „kup teraz” albo „sprawdź”). Dyrektywa ta służy jako informacja dla robota indeksującego, by nie przechodził on pod podany w linku adres. Dzięki atrybutowi nofollow link nie przekazuje mocy witrynie docelowej.

W kontekście linkowania do strony, obecność linków nofollow ma dobry wpływ na zróżnicowanie profilu linków prowadzących do witryny.

Przykładowe użycie Nofollow:

W kodzie HTML atrybut nofollow wygląda następująco:

<a href="http://www.domena-zewnętrzna.com/" rel="nofollow">słowo kluczowe</a>

Atrybut Nofollow

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM