Nofollow (atrybut nofollow)

Co to jest atrybut nofollow? – Definicja

Nofollow to wartość nadawana atrybutowi rel znacznika a w kodzie strony pisanym językiem HTML. Zwykle nadawany jest linkom wychodzącym, ale warto go również nadać linkom wewnętrznym, które nie przenoszą mocy słów kluczowych (np. „kup teraz” albo „sprawdź”). Dyrektywa ta służy jako informacja dla robota indeksującego, by nie przechodził on pod podany w linku adres. Dzięki atrybutowi nofollow link nie przekazuje mocy witrynie docelowej.

W kontekście linkowania do strony, obecność linków nofollow ma dobry wpływ na zróżnicowanie profilu linków prowadzących do witryny.

Przykładowe użycie Nofollow:

W kodzie HTML atrybut nofollow wygląda następująco:

<a href="http://www.domena-zewnętrzna.com/" rel="nofollow">słowo kluczowe</a>

Atrybut Nofollow

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej