CPE (Cost Per Engagement)

Co to jest CPE (Cost Per Engagement) – Definicja

CPE (Cost Per Engagement) to jeden z modeli rozliczenia za reklamę internetową, w którym reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy użytkownicy dokonają jakiejś interakcji z reklamą. Za takie działania można uznać przykładowo efekt roll-over czy przesunięcie suwaka przez odbiorcę reklamy.

CPE definicja

Ten model rozliczenia pozwala efektywniej wykorzystać budżet przeznaczony na reklamę, gdyż reklama trafia do dopasowanych użytkowników. CPE przeznaczony jest przede wszystkim dla renomowanych aplikacji czy gier, które mogą osiągnąć duży wolumen np. rejestracji.

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.