Dynamiczne reklamy na Facebooku

Dynamiczne reklamy na Facebooku: co to jest? Definicja

Dynamiczne reklamy na Facebooku to reklamy generowane automatycznie przez system reklamowy Facebooka i wyświetlane odpowiedniej grupie odbiorców na podstawie ich zainteresowań, zamiarów, czy też wcześniejszych interakcji z daną witryną internetową lub aplikacją.

Gdy potencjalny klient wyraża zainteresowanie np. danym produktem na Twojej stronie, Facebook dynamicznie utworzy oraz wyświetli takiej osobie reklamę, przedstawiającą ten produkt wraz z aktualnymi informacjami dotyczącymi jego ceny, czy też dostępności. Dzięki temu reklamy dynamiczne są niezwykle spersonalizowanym komunikatem, przyczyniającym się do finalizacji transakcji. Wartym zaznaczenia jest również fakt, iż celem reklamy dynamicznej nie musi być tylko sprzedaż produktu, ale również instalacja aplikacji (po odpowiedniej konfiguracji SDK), czy też pozyskanie kontaktów.

Warto wiedzieć! Dynamiczne reklamy na Facebooku umożliwiają zarówno dotarcie do osób, które już miały styczność z daną witryną internetową lub aplikacją (retargeting), jak i do tych, które jeszcze nigdy z nią styczności nie miały (pozyskanie nowych klientów).

Co jest potrzebne do utworzenia dynamicznej reklamy?

  • konto Facebook Business Manager
  • wgrany Piksel w kodzie źródłowym Twojej witryny oraz skonfigurowane zdarzenia (dodania produktu do koszyka, zakup itp.)
  • plik produktowy (Product Feed)
  • katalog produktów
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej