Dynamiczne rozszerzenia graficzne

Co to są dynamiczne rozszerzenia graficzne? – Definicja

Dynamiczne rozszerzenia graficzne to jeden z rodzajów automatycznych rozszerzeń reklam w Google Ads. Polega na uzupełnieniu reklam w sieci wyszukiwania poprzez odpowiednie elementy wizualne, wybrane ze strony docelowej. Dzięki temu użytkownik widzi nie tylko teksty reklamowe, ale również przyciągające wzrok obrazy, przedstawiające produkty czy usługi.

Zalety dynamicznych rozszerzeń graficznych:

  • wyróżnienie reklam na tle konkurencji mogące mieć pozytywny wpływ na CTR,
  • łatwy dostęp do ustawień i kontroli wyników z poziomu konta.
przykład dynamicznych rozszerzeń graficznych
Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/11430278?hl=pl

Jak włączyć dynamiczne rozszerzenia graficzne?

  1. Zaloguj się na konto Google Ads
  2. W menu kliknij “Reklamy i rozszerzenia”
  3. Kliknij “Rozszerzenia” lub “Rozszerzenia automatyczne” i następnie poprzez ikonkę z 3 kropkami “Ustawienia zaawansowane”
  4. W sekcji “Obraz dynamiczny” lub “Dynamiczne rozszerzenia graficzne” kliknij “Włącz”
  5. Potwierdź prawa do obrazów
  6. Kliknij “Zapisz”
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej