Dynamiczne rozszerzenia graficzne

Co to są dynamiczne rozszerzenia graficzne? – Definicja

Dynamiczne rozszerzenia graficzne to jeden z rodzajów automatycznych rozszerzeń reklam w Google Ads. Polega na uzupełnieniu reklam w sieci wyszukiwania poprzez odpowiednie elementy wizualne, wybrane ze strony docelowej. Dzięki temu użytkownik widzi nie tylko teksty reklamowe, ale również przyciągające wzrok obrazy, przedstawiające produkty czy usługi.

Zalety dynamicznych rozszerzeń graficznych:

  • wyróżnienie reklam na tle konkurencji mogące mieć pozytywny wpływ na CTR,
  • łatwy dostęp do ustawień i kontroli wyników z poziomu konta.
przykład dynamicznych rozszerzeń graficznych
Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/11430278?hl=pl

Jak włączyć dynamiczne rozszerzenia graficzne?

  1. Zaloguj się na konto Google Ads
  2. W menu kliknij “Reklamy i rozszerzenia”
  3. Kliknij “Rozszerzenia” lub “Rozszerzenia automatyczne” i następnie poprzez ikonkę z 3 kropkami “Ustawienia zaawansowane”
  4. W sekcji “Obraz dynamiczny” lub “Dynamiczne rozszerzenia graficzne” kliknij “Włącz”
  5. Potwierdź prawa do obrazów
  6. Kliknij “Zapisz”
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o świętach Bożego Narodzenia to spokój, radość i spotkania z rodziną. Pamiętajmy jednak także, że okres bożonarodzeniowy to jedno z największych wydarzeń zakupowych na świecie. Świętują go więc nie tylko ludzie, ale także firmy, które przygotowują się do niego m.in. przez reklamy świąteczne.

Czytaj więcej