Firebase

Co to jest Firebase? – Definicja

Firebase – to platforma mobilna i aplikacja webowa, oferująca 18 narzędzi do budowania i optymalizowania aplikacji. Podstawową funkcjonalnością Firebase jest tworzenie baz danych oraz usługa Backend as a Service (BaaS). Jest używany zarówno przez developerów, jak i marketerów, jego API umożliwia synchronizację z innymi narzędziami i przechowywanie danych w chmurze Firebase. Została stworzona przez Firebase, Inc. w 2011 r., a następnie przejęta przez Google w 2014 r.

Firebase definicja

Platforma ta składa się z wielu funkcji, które można mieszać i dopasowywać do swoich potrzeb. Narzędzie jest ciągle udoskonalane.

W jakich systemach można zaimplementować Firebase?

Platforma Firebase umożliwia działania na takich systemach, jak:

  • Unity,
  • iOS,
  • Android,
  • Web.
Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej