.animate-view{opacity: 1 !important;}

Co to jest NAP? – Definicja

NAP to wizytówka firmy w internecie. Pochodzi od angielskich słów: Name, Address, Phone Number, czyli nazwa firmy, adres i numer telefonu. Dane te identyfikują prowadzoną działalność gospodarczą. Dzięki wizytówkom NAP możliwe jest pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

NAP definicja

Wizytówki NAP a SEO

Wizytówki NAP przydają się głównie w procesie pozycjonowania lokalnego. Tego typu wizytówki zwiększają wiarygodność witryny zarówno wśród użytkowników, jak i wyszukiwarki internetowej. Podając nie tylko podstawowe dane firmy, ale również adres mailowy, adres strony www, godziny otwarcia itp. ułatwiamy klientom znalezienie informacji o firmie w internecie.  Warto mieć na uwadze, że wizytówka NAP powinna zawiera prawdziwe dane, dlatego w momencie zmiany adresu czy numeru telefonu, należy wprowadzić potrzebne aktualizacje.

Do najpopularniejszych serwisów NAP do stworzenia wizytówki w Polsce można zaliczyć m.in. Targeo, Panoramę Firm, Cylex.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM