NAP

Co to jest NAP? – Definicja

NAP to wizytówka firmy w internecie. Pochodzi od angielskich słów: Name, Address, Phone Number, czyli nazwa firmy, adres i numer telefonu. Dane te identyfikują prowadzoną działalność gospodarczą. Dzięki wizytówkom NAP możliwe jest pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

NAP definicja

Wizytówki NAP a SEO

Wizytówki NAP przydają się głównie w procesie pozycjonowania lokalnego. Tego typu wizytówki zwiększają wiarygodność witryny zarówno wśród użytkowników, jak i wyszukiwarki internetowej. Podając nie tylko podstawowe dane firmy, ale również adres mailowy, adres strony www, godziny otwarcia itp. ułatwiamy klientom znalezienie informacji o firmie w internecie.  Warto mieć na uwadze, że wizytówka NAP powinna zawiera prawdziwe dane, dlatego w momencie zmiany adresu czy numeru telefonu, należy wprowadzić potrzebne aktualizacje.

Do najpopularniejszych serwisów NAP do stworzenia wizytówki w Polsce można zaliczyć m.in. Targeo, Panoramę Firm, Cylex.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jeżeli rozważasz rozpoczęcie prowadzenia kampanii produktowych w Google Ads, niezbędne będzie utworzenie oraz poprawne skonfigurowanie konta Google Merchant Center. Nie jesteś pewien, jak się do tego zabrać? Nie martw się! Specjalnie dla Ciebie przygotowałam dokładną instrukcję zakładania takiego konta. Czytaj dalej!

Czytaj więcej