NAP

Co to jest NAP? – Definicja

NAP to wizytówka firmy w internecie. Pochodzi od angielskich słów: Name, Address, Phone Number, czyli nazwa firmy, adres i numer telefonu. Dane te identyfikują prowadzoną działalność gospodarczą. Dzięki wizytówkom NAP możliwe jest pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

Co to jest NAP?

NAP a SEO

Wizytówki NAP przydają się głównie w procesie pozycjonowania lokalnego. Tego typu wizytówki zwiększają wiarygodność witryny zarówno wśród użytkowników, jak i wyszukiwarki. Podając nie tylko podstawowe dane firmy, ale również adres mailowy, adres strony www, godziny otwarcia itp. ułatwiamy klientom znalezienie informacji o firmie w internecie.

Do najpopularniejszych serwisów NAP do stworzenia wizytówki w Polsce można zaliczyć m.in. Targeo, Panoramę Firm, Cylex.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu