NAP

Co to jest NAP? – Definicja

NAP to wizytówka firmy w internecie. Pochodzi od angielskich słów: Name, Address, Phone Number, czyli nazwa firmy, adres i numer telefonu. Dane te identyfikują prowadzoną działalność gospodarczą. Dzięki wizytówkom NAP możliwe jest pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

NAP definicja

Wizytówki NAP a SEO

Wizytówki NAP przydają się głównie w procesie pozycjonowania lokalnego. Tego typu wizytówki zwiększają wiarygodność witryny zarówno wśród użytkowników, jak i wyszukiwarki internetowej. Podając nie tylko podstawowe dane firmy, ale również adres mailowy, adres strony www, godziny otwarcia itp. ułatwiamy klientom znalezienie informacji o firmie w internecie.  Warto mieć na uwadze, że wizytówka NAP powinna zawiera prawdziwe dane, dlatego w momencie zmiany adresu czy numeru telefonu, należy wprowadzić potrzebne aktualizacje.

Do najpopularniejszych serwisów NAP do stworzenia wizytówki w Polsce można zaliczyć m.in. Targeo, Panoramę Firm, Cylex.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej