NAP

Co to jest NAP? – Definicja

NAP to wizytówka firmy w internecie. Pochodzi od angielskich słów: Name, Address, Phone Number, czyli nazwa firmy, adres i numer telefonu. Dane te identyfikują prowadzoną działalność gospodarczą. Dzięki wizytówkom NAP możliwe jest pozyskanie klientów na rynku lokalnym.

NAP definicja

Wizytówki NAP a SEO

Wizytówki NAP przydają się głównie w procesie pozycjonowania lokalnego. Tego typu wizytówki zwiększają wiarygodność witryny zarówno wśród użytkowników, jak i wyszukiwarki internetowej. Podając nie tylko podstawowe dane firmy, ale również adres mailowy, adres strony www, godziny otwarcia itp. ułatwiamy klientom znalezienie informacji o firmie w internecie.  Warto mieć na uwadze, że wizytówka NAP powinna zawiera prawdziwe dane, dlatego w momencie zmiany adresu czy numeru telefonu, należy wprowadzić potrzebne aktualizacje.

Do najpopularniejszych serwisów NAP do stworzenia wizytówki w Polsce można zaliczyć m.in. Targeo, Panoramę Firm, Cylex.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej