Przekierowanie 302

Co to jest przekierowanie 302? – Definicja

Przekierowanie 302 (Znaleziono) – oznacza przekierowanie tymczasowe wprowadzone na stronie. Działa podobnie jak przekierowanie 301, jednak roboty indeksujące nie traktują go jako przekierowanie stałe. Zarówno stary, jak i nowy adres jest dostępny w indeksie wyszukiwarki, co może zwiększyć duplikację zewnętrzną.

Przekierowanie 302 kieruje użytkowników i roboty na inny adres, aby nie tracić ruchu organicznego. Ma jednak działanie tymczasowe, dlatego jest znacznie rzadziej używane.

Przekierowanie 302

Kiedy warto wdrożyć przekierowanie tymczasowe?

Przekierowanie 302 warto wdrożyć na stronie w momencie, gdy:

  • dana podstrona znajduje się w przebudowie,
  • w serwisie trwają prace modernizacyjne,
  • w ofercie sklepu dany produkt jest chwilowo niedostępny,
  • rezygnujemy z promocji na artykuły sezonowe w sklepie internetowym.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej