Przekierowanie 302

Co to jest przekierowanie 302? – Definicja

Przekierowanie 302 (Znaleziono) – oznacza przekierowanie tymczasowe wprowadzone na stronie. Działa podobnie jak przekierowanie 301, jednak roboty indeksujące nie traktują go jako przekierowanie stałe. Zarówno stary, jak i nowy adres jest dostępny w indeksie wyszukiwarki, co może zwiększyć duplikację zewnętrzną.

Przekierowanie 302 kieruje użytkowników i roboty na inny adres, aby nie tracić ruchu organicznego. Ma jednak działanie tymczasowe, dlatego jest znacznie rzadziej używane.

Przekierowanie 302

Kiedy warto wdrożyć przekierowanie tymczasowe?

Przekierowanie 302 warto wdrożyć na stronie w momencie, gdy:

  • dana podstrona znajduje się w przebudowie,
  • w serwisie trwają prace modernizacyjne,
  • w ofercie sklepu dany produkt jest chwilowo niedostępny,
  • rezygnujemy z promocji na artykuły sezonowe w sklepie internetowym.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej