Przekierowanie 302

Co to jest przekierowanie 302? – Definicja

Przekierowanie 302 (Znaleziono) – oznacza przekierowanie tymczasowe wprowadzone na stronie. Działa podobnie jak przekierowanie 301, jednak roboty indeksujące nie traktują go jako przekierowanie stałe. Zarówno stary, jak i nowy adres jest dostępny w indeksie wyszukiwarki, co może zwiększyć duplikację zewnętrzną.

Przekierowanie 302 kieruje użytkowników i roboty na inny adres, aby nie tracić ruchu organicznego. Ma jednak działanie tymczasowe, dlatego jest znacznie rzadziej używane.

Przekierowanie 302

Kiedy warto wdrożyć przekierowanie tymczasowe?

Przekierowanie 302 warto wdrożyć na stronie w momencie, gdy:

  • dana podstrona znajduje się w przebudowie,
  • w serwisie trwają prace modernizacyjne,
  • w ofercie sklepu dany produkt jest chwilowo niedostępny,
  • rezygnujemy z promocji na artykuły sezonowe w sklepie internetowym.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej