.animate-view{opacity: 1 !important;}

E-commerce Event 2.0 za nami. Jak było?

2min.

Komentarze:0

E-commerce Event 2.0 za nami. Jak było?d-tags
18 marca 2024
14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się druga edycja konferencji E-commerce Event, skupiająca się na temacie "Błędy, które popełniamy w E-commerce: Historie prawdziwe". Jak było? Co z niej zapamiętaliśmy?

2min.

Komentarze:0

Konferencja oferowała trzy sceny: dwie z prelekcjami i jedną warsztatową, na którą można było się wcześniej zapisać. Jej atutem był nacisk na praktyczną wiedzę przekazywaną przez prelegentów dzielących się własnymi doświadczeniami.

E-commerce Event 2.0 wyróżniał się też otwartością na różne branże, co mocno doceniamy. Prelegenci dzielili się autentycznymi historiami i wynikami, ujawniając zarówno sukcesy, jak i porażki – w końcu właśnie ta druga grupa była motywem przewodnim konferencji. Taka transparentność stanowiła cenny wgląd w realia e-commerce, o których często nie myślimy.

Co na konferencji robiło Delante? 🌟

Wojciech Urban z Delante, podczas prezentacji „Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce”, zwrócił uwagę na znaczenie prawidłowej indeksacji dla osiągania sukcesów w e-commerce.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indeksacji?
Umów się na konsultacje z Wojciechem!

Sprawdź!

Poza tym mieliśmy na evencie też swoje stoisko, dzięki czemu poznaliśmy fantastycznych ludzi ze świata e-commerce.

E-commerce Event 2.0 – nasz (subiektywny) wybór najciekawszych prezentacji

  • Sebastian Heymann opowiedział o tym, że SEO nie umarło, ale ewoluuje. Podkreślił, jak ważne jest dostosowywanie swoich strategii do nowych trendów. Co możesz robić, aby wyróznić się na tle konkurencji?
    • postawić na video (shorty na YT, TikTok),
    • zadbać o integrację z narzędziami Google (np. Google Grafika, Google My Business, Merchant Center),
    • automatyzować procesy z pomocą AI,
    • mierzyć całość efektów SEO, a nie tylko ruch organiczny.
  • Kasia Porycka ostrzegła przed perfekcjonizmem, który może hamować rozwój biznesu. Podzieliła się przykładami z działalności swojej firmy, pokazując, jak skupienie na detalach (np. perfekcyjne opakowanie) może przeszkadzać w osiąganiu celów (np. wzrost sprzedaży).
  • Karolina Antonowicz z MessageFlow skupiła się na komunikacji SMS w e-commerce. Pokazała, że ten często pomijany kanał może być bardzo efektywnym sposobem na dotarcie do klientów.
  • Paweł Borowik z ICEA podkreślił znaczenie doboru odpowiednich kanałów marketingowych do specyfiki biznesu. Opowiedział o transparentnym podejściu do klienta i odradzaniu rozwiązań, które nie są dla niego optymalne.
  • Mateusz Haber z SURF radził, żeby patrzeć na e-commerce od strony produktu. Jakie są cechy produktu, który będzie się najlepiej sprzedawał? Zobacz na zdjęciu poniżej.

Co nam się podobało?

  • Różnorodność prelekcji: każdy znajdzie na takiej konferencji coś dla siebie, niezależnie od branży czy etapu rozwoju firmy.
  • Otwarta formuła: można było swobodnie zadawać pytania i dyskutować z prelegentami.
  • Możliwość poznania innych osób z branży: networking to ważna część każdej konferencji i zdecydowanie nas tu nie zawiódł!

To co? Widzimy się na E-Commerce 3.0 za rok? 📅

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022