Konferencja oferowała trzy sceny: dwie z prelekcjami i jedną warsztatową, na którą można było się wcześniej zapisać. Jej atutem był nacisk na praktyczną wiedzę przekazywaną przez prelegentów dzielących się własnymi doświadczeniami.
E-commerce Event 2.0 wyróżniał się też otwartością na różne branże, co mocno doceniamy. Prelegenci dzielili się autentycznymi historiami i wynikami, ujawniając zarówno sukcesy, jak i porażki – w końcu właśnie ta druga grupa była motywem przewodnim konferencji. Taka transparentność stanowiła cenny wgląd w realia e-commerce, o których często nie myślimy.
Co na konferencji robiło Delante? 🌟
Wojciech Urban z Delante, podczas prezentacji „Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce”, zwrócił uwagę na znaczenie prawidłowej indeksacji dla osiągania sukcesów w e-commerce.
Chcesz dowiedzieć się więcej o indeksacji?
Umów się na konsultacje z Wojciechem!
Poza tym mieliśmy na evencie też swoje stoisko, dzięki czemu poznaliśmy fantastycznych ludzi ze świata e-commerce.
E-commerce Event 2.0 – nasz (subiektywny) wybór najciekawszych prezentacji
- Sebastian Heymann opowiedział o tym, że SEO nie umarło, ale ewoluuje. Podkreślił, jak ważne jest dostosowywanie swoich strategii do nowych trendów. Co możesz robić, aby wyróznić się na tle konkurencji?
- postawić na video (shorty na YT, TikTok),
- zadbać o integrację z narzędziami Google (np. Google Grafika, Google My Business, Merchant Center),
- automatyzować procesy z pomocą AI,
- mierzyć całość efektów SEO, a nie tylko ruch organiczny.
- Kasia Porycka ostrzegła przed perfekcjonizmem, który może hamować rozwój biznesu. Podzieliła się przykładami z działalności swojej firmy, pokazując, jak skupienie na detalach (np. perfekcyjne opakowanie) może przeszkadzać w osiąganiu celów (np. wzrost sprzedaży).
- Karolina Antonowicz z MessageFlow skupiła się na komunikacji SMS w e-commerce. Pokazała, że ten często pomijany kanał może być bardzo efektywnym sposobem na dotarcie do klientów.
- Paweł Borowik z ICEA podkreślił znaczenie doboru odpowiednich kanałów marketingowych do specyfiki biznesu. Opowiedział o transparentnym podejściu do klienta i odradzaniu rozwiązań, które nie są dla niego optymalne.
- Mateusz Haber z SURF radził, żeby patrzeć na e-commerce od strony produktu. Jakie są cechy produktu, który będzie się najlepiej sprzedawał? Zobacz na zdjęciu poniżej.
Co nam się podobało?
- Różnorodność prelekcji: każdy znajdzie na takiej konferencji coś dla siebie, niezależnie od branży czy etapu rozwoju firmy.
- Otwarta formuła: można było swobodnie zadawać pytania i dyskutować z prelegentami.
- Możliwość poznania innych osób z branży: networking to ważna część każdej konferencji i zdecydowanie nas tu nie zawiódł!
To co? Widzimy się na E-Commerce 3.0 za rok? 📅