Jak mówi organizator: to będzie najbardziej e-commerce’owa konferencja 2024 roku!
Temat przewodni konferencji jest zaskakujący i nietypowy, ale doskonale przemyślany: Błędy, które popełniamy w E-commerce. Historie prawdziwe. To tak, żeby nie trzeba było się uczyć na swoich błędach – bo po co, skoro możesz na cudzych? ?
Wśród prelegentów znajdzie się Wojciech Urban, SEO R&D Specialist z Delante, który wystąpi z prelekcją pt. „Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce”.
Na konferencji odbędzie się też premiera SEMBOT AI – o nowej technologii opowie Bartosz Ferenc z Sembot.
Delante jest również partnerem głównym wydarzenia. Zapraszamy na nasze stoisko, gdzie będziecie mogli porozmawiać z naszymi ekspertami o SEO, automatycznych kampaniach dla e-commerce i innych aspektach marketingu internetowego.
Do zobaczenia w Warszawie!
A jeśli jeszcze Ci nie dość informacji, poniżej agenda konferencji E-commerce Event 2024.
Agenda konferencji, czyli dlaczego warto być w Złotych Tarasach 14 marca?
Konferencja jest podzielona na dwa segmenty: scenę produktową i scenę e-commerce.
Scena produktowa
- Historia największej porażki wszechczasów – jak to się ma do e-commerce? – Robert Niechciał, Vestigio
- Jak zmienia się sytuacja e-commerce w SEO? – Sebastian Heymann, Linkhouse x Sebastian Heymann SEO
- Headless ICEBERG, czyli co widzisz Ty, a czym to podejście jest w rzeczywistości? – Michał Szmigielski, Atomstore
- W zakupach online wszystko jest możliwe – Nawet płacenie za rzeczy, których nie potrzebujesz! – Adam Jastrowicz, AutoPay
- „Przejściowa” inflacja, a problem rosnącego CPC i CAC w ecommerce – Karol Majewski, Zest
- Darmowa dostawa i co dalej? 7 błędów w organizacji weekendu darmowej dostawy – Tomek Kornatowicz, Orlen Paczka
- Opinie na każdym etapie rozwoju. Gotowe rozwiązania i Najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce – Sebastian Horoszko, Zaufane.pl
- SEO, Google Ads, Meta Ads… A co, jeśli biznes się nie spina? – Paweł Borowik, ICEA
- 5 aspektów, które bym wykonał inaczej przy ponownej transformacji technolognicznej całej firmy – Marcin Moska, Crehler
- Pół kroku od katastrofy w ADS: Lekcja warta 50% przychodów – Tomasz Zarychta, Media4U
- Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce – Wojciech Urban, Delante
- Prosta droga do wzrostu marży jak zaaplikować cennik dynamiczny – Krzysztof Szyszkiewicz, Valueships
- Zwiększ swoją efektywność i rozwijaj międzynarodową sprzedaż na Kaufland Global Marketplace – Piotr Owczarek & Łukasz Śnietka, Kaufland
- Houston, we have a problem: Is communication in E-commerce rocket science? – Karolina Antonowicz, MessageFlow
- Co łączy klocki LEGO z Twoim e-commerce? Jeśli nie wiesz, to ta prezentacja jest dla Ciebie – Paulina Wiesiołek, GetResponse
- 5 błędów, których należy unikać, aby skutecznie pozyskiwać klientów na początku działalności sklepu internetowego – Kacper Skoczylas, CyberFolks
To będzie najbardziej e-commerce’owa konferencja 2024 roku!
Scena e-commerce
- Błędy w E-commerce: Opowieści z pola walki i proste rozwiązania – Wojciech Pawlik, Morele.netGdy ecommerce przeszkadza ci w sprzedaży – Wojciech Woźnica, Relab
- Skala nie ma znaczenia kiedy popełniamy te same błędy – Kasia Porycka, Saint Body / Prosto
- Jak procesy i technologia blokują skalowanie biznesu – Łukasz Wójcik, Black Red White
- Porażki, Które Przerodziły się w Sukces – Oskar Lipiński, Daag
- Największy serwis koszulkowy w Polsce = największa porażka – Marcin Majzner, Ecommerce.pl
- Dlaczego 9 na 10 eCommere’ców upada? ⚛️ Wzór na sukces w eCommerce – Mateusz Haber, Just Idea Agency
- Co powiedziałabym osobie startującej z własnym biznesem czyli jakich błędów nie popełniać na starcie – Magdalena Kucia-Ochal, Nancy Acesorries
- Historia BOHOMOSS, czyli jak z punku 0 dojść do wielkomilionowego biznesu – Jola Bilanycz i Paulina Patrzałek – Linowska, Bohomoss
- Prezentacja firmy i produktów – moje fakapy, wpływ na sprzedaż i wizerunek – Michał Frydrych, Siloo
- E-commerce w pułapce danych: Jak błędne wnioski szkodzą naszym decyzjom – Marcin Janczewski, Dr Tusz / Pro1
- Przestań nadawać morsem – POZWÓL SIĘ ZROZUMIEĆ SWOIM KLIENTOM – Bartosz Langa, morsowalem.pl
- Jak konsultanci chcieli zrujnować moją firmę i gdzie popełniłem błędy wdrażając nowy produkt – Janek Sikora, Plente
Do zobaczenia w Złotych Tarasach! ?