.animate-view{opacity: 1 !important;}

E-commerce Event 2.0 już 14 marca w Warszawie! [+ kod zniżkowy]

3min.

Komentarze:0

E-commerce Event 2.0 już 14 marca w Warszawie! [+ kod zniżkowy]
05 marca 2024
Nie przegap okazji, by wziąć udział w jednym z najważniejszych wydarzeń branży e-commerce w Polsce! 📣 Zobaczmy się na E-commerce Event 2.0 już 14 marca w Złotych Tarasach.

3min.

Komentarze:0

Jak mówi organizator: to będzie najbardziej e-commerce’owa konferencja 2024 roku!

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się E-commerce Event 2.0. To doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę, nawiązać kontakty z innymi przedsiębiorcami i poznać najnowsze trendy w e-commerce!

Temat przewodni konferencji jest zaskakujący i nietypowy, ale doskonale przemyślany: Błędy, które popełniamy w E-commerce. Historie prawdziwe. To tak, żeby nie trzeba było się uczyć na swoich błędach – bo po co, skoro możesz na cudzych? 😉

Wśród prelegentów znajdzie się Wojciech Urban, SEO R&D Specialist z Delante, który wystąpi z prelekcją pt. „Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce”.

Na konferencji odbędzie się też premiera SEMBOT AI – o nowej technologii opowie Bartosz Ferenc z Sembot.

Delante jest również partnerem głównym wydarzenia. Zapraszamy na nasze stoisko, gdzie będziecie mogli porozmawiać z naszymi ekspertami o SEO, automatycznych kampaniach dla e-commerce i innych aspektach marketingu internetowego.

Mamy dla Ciebie kod zniżkowy -50 zł: DELANTE50. Kod może zostać więc użyty do zakupu biletów na E-commerce Event i E-marketing Event!

Do zobaczenia w Warszawie!

A jeśli jeszcze Ci nie dość informacji, poniżej agenda konferencji E-commerce Event 2024.

Agenda konferencji, czyli dlaczego warto być w Złotych Tarasach 14 marca?

Konferencja jest podzielona na dwa segmenty: scenę produktową i scenę e-commerce.

Scena produktowa

  • Historia największej porażki wszechczasów – jak to się ma do e-commerce? – Robert Niechciał, Vestigio
  • Jak zmienia się sytuacja e-commerce w SEO? – Sebastian Heymann, Linkhouse x Sebastian Heymann SEO
  • Headless ICEBERG, czyli co widzisz Ty, a czym to podejście jest w rzeczywistości? – Michał Szmigielski, Atomstore
  • W zakupach online wszystko jest możliwe – Nawet płacenie za rzeczy, których nie potrzebujesz! – Adam Jastrowicz, AutoPay
  • „Przejściowa” inflacja, a problem rosnącego CPC i CAC w ecommerce – Karol Majewski, Zest
  • Darmowa dostawa i co dalej? 7 błędów w organizacji weekendu darmowej dostawy – Tomek Kornatowicz, Orlen Paczka
  • Opinie na każdym etapie rozwoju. Gotowe rozwiązania i Najlepsze praktyki dla małych, średnich i dużych e-commerce – Sebastian Horoszko, Zaufane.pl
  • SEO, Google Ads, Meta Ads… A co, jeśli biznes się nie spina? – Paweł Borowik, ICEA
  • 5 aspektów, które bym wykonał inaczej przy ponownej transformacji technolognicznej całej firmy – Marcin Moska, Crehler
  • Pół kroku od katastrofy w ADS: Lekcja warta 50% przychodów – Tomasz Zarychta, Media4U
  • Syndrom głupiej pumy, czyli jak błędy indeksacji zabijają sprzedaż w e-commerce – Wojciech Urban, Delante
  • Prosta droga do wzrostu marży jak zaaplikować cennik dynamiczny – Krzysztof Szyszkiewicz, Valueships
  • Zwiększ swoją efektywność i rozwijaj międzynarodową sprzedaż na Kaufland Global Marketplace – Piotr Owczarek & Łukasz Śnietka, Kaufland
  • Houston, we have a problem: Is communication in E-commerce rocket science? – Karolina Antonowicz, MessageFlow
  • Co łączy klocki LEGO z Twoim e-commerce? Jeśli nie wiesz, to ta prezentacja jest dla Ciebie – Paulina Wiesiołek, GetResponse
  • 5 błędów, których należy unikać, aby skutecznie pozyskiwać klientów na początku działalności sklepu internetowego – Kacper Skoczylas, CyberFolks

To będzie najbardziej e-commerce’owa konferencja 2024 roku!

Scena e-commerce

  • Błędy w E-commerce: Opowieści z pola walki i proste rozwiązania – Wojciech Pawlik, Morele.netGdy ecommerce przeszkadza ci w sprzedaży – Wojciech Woźnica, Relab
  • Skala nie ma znaczenia kiedy popełniamy te same błędy – Kasia Porycka, Saint Body / Prosto
  • Jak procesy i technologia blokują skalowanie biznesu – Łukasz Wójcik, Black Red White
  • Porażki, Które Przerodziły się w Sukces – Oskar Lipiński, Daag
  • Największy serwis koszulkowy w Polsce = największa porażka – Marcin Majzner, Ecommerce.pl
  • Dlaczego 9 na 10 eCommere’ców upada? ⚛️ Wzór na sukces w eCommerce – Mateusz Haber, Just Idea Agency
  • Co powiedziałabym osobie startującej z własnym biznesem czyli jakich błędów nie popełniać na starcie – Magdalena Kucia-Ochal, Nancy Acesorries
  • Historia BOHOMOSS, czyli jak z punku 0 dojść do wielkomilionowego biznesu – Jola Bilanycz i Paulina Patrzałek – Linowska, Bohomoss
  • Prezentacja firmy i produktów – moje fakapy, wpływ na sprzedaż i wizerunek – Michał Frydrych, Siloo
  • E-commerce w pułapce danych: Jak błędne wnioski szkodzą naszym decyzjom – Marcin Janczewski, Dr Tusz / Pro1
  • Przestań nadawać morsem – POZWÓL SIĘ ZROZUMIEĆ SWOIM KLIENTOM – Bartosz Langa, morsowalem.pl
  • Jak konsultanci chcieli zrujnować moją firmę i gdzie popełniłem błędy wdrażając nowy produkt – Janek Sikora, Plente

Pamiętaj o kodzie zniżkowym DELANTE50 – to zniżka -50 zł na bilety na E-Commerce Event 2024 i E-marketing Event 2024.

Do zobaczenia w Złotych Tarasach! 👋

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Autor
Ola Drewniak SEO Content Team
Autor
Ola Drewniak

Content Specialist

specjalistka ds. contentu w Delante. Z wykształcenia edytorka. Od 5 lat działa w świecie marketingu  –  najpierw w social mediach krakowskich wydawnictw, potem w SEO i copywritingu, aż zdecydowała się rozwijać w kierunku content marketingu i połączyć swoje umiejętności organizacji i językowego wyczucia. Aktualnie działa nad projektami contentowymi w Delante, przeprowadzając audyty treści, układając content plany oraz tworząc treści dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocia behawiorystka, przyszła trenerka psów oraz miłośniczka tatuaży i gier RPG.

Zostaw komentarz

Przeczytaj inne podobne posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM