.animate-view{opacity: 1 !important;}

Nowa funkcja menadżera reklam Facebook Ads: kierowanie ruchu do profilu na Instagramie

0min.

Komentarze:0

Nowa funkcja menadżera reklam Facebook Ads: kierowanie ruchu do profilu na Instagramied-tags
13 września 2023
Nowe opcje w menadżerze reklam Facebook Ads: najnowsza funkcja umożliwia kierowanie ruchu do profilu na Instagramie. Jak działa i na co pozwala nowa funkcja? Przeczytaj aby się dowiedzieć!

0min.

Komentarze:0

Jak działa kierowanie ruchu do profily na Instagramie?

Najnowsza funkcja menadżera Facebook Ads umożliwia przekierowywanie ruchu do profilu na Instagramie, jednak posiada ona pewne ograniczenia. Po pierwsze, nie ma możliwości zmiany CTA – „Odwiedź profil na Instagramie”. Ponadto, można tworzyć odnośniki jedynie do określonych miejsc:

  • Kanału
  • Wyników wyszukiwania na Instagramie
  • Instagram Explore
  • Strony głównej Instagram Explore
  • Stories
  • Rolek
  • Reklam w rolkach na Instagramie

Warto również nadmienić, że na ten moment opcja ta nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera

Jak przekierować ruch na Instagrama?

Podczas tworzenia nowej kampanii wystarczy wybrać cel „ruch”, a następnie w zestawie reklam wybrać „proil na Instagramie” jako lokalizację konwersji.

Jak przekierować ruch z Facebook Ads do profilu na Instagramie?

Źródło: Menadżer reklam Facebook Ads

Co oznacza ta aktualizacja?

Możliwość przekierowania użytkowników do profilu na Instagramie jest niezwykle pomocna w kilku przypadkach. Opcja ta może służyć zarówno zwiększaniu zaangażowania użytkowników jak i zdobywaniu nowych obserwujących. Ponadto, dzięki tej aktualizacji, nie trzeba już wykorzystywać alternatywnych metod przekierowywania użytkowników do profilu na Instagramie.

Przed tą aktualizacją, jedyną opcją na osiągnięcie podobych efektów było skorzystanie z opcji „boost post” w business suite. Teraz jest to o wiele łatwiejsze, jednak pozostaje nam jedno pytanie: czy nowa opcja będzie rzeczywiście bardziej efektywna od istniejących już alternatyw? Czas pokaże.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022