.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google ogłosił automatyczną aktualizację kampanii Discovery do Demand Gen

0min.

Komentarze:0

Google ogłosił automatyczną aktualizację kampanii Discovery do Demand Gend-tags
12 września 2023
15 sierpnia Google ogłosił kluczowe zmiany: kampanie Discovery będą automatycznie aktualizowane do Demand Gen. Kiedy możemy się spodziewać aktualizacji i jaki będą miały wpływ na kampanie reklamowe? Dowiesz się w tym poście!

0min.

Komentarze:0

Aktualizacja kampanii Discovery

Google ogłosił, że od października 2023 roku kampanie Demand Gen będą dostępne dla wszystich użytkowników. Dodatkowo, po kontakcie z Google, będzie można zaktualizować kampanię Discovery do Demand Gen (kampanii generującej popyt). Od listopada wszystkie kampanie Discovery będą aktualizowane automatycznie.

Wszystkie ustawienia i dane historyczne zostaną zachowane w trakcie aktualizacji. Celem tej zmiany jest zwiększenie efektywności kampanii Discovery poprzez wykorzystanie dodatkowych funkcji dostępnych w kampaniach generujących popyt.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEO!
Zapisz się do newslettera

Co oznaczają te zmiany?

Kampanie Demand Gen oferują wiele dodatkowych funkcji, niedostępnych w przypadku kampanii Discovery, tym samym umożliwając efektywniejsze tworzenie reklam. Aktualizacja umożliwi:

  • Tworzenie kampanii zawierających zarówno obrazy jak i wideo
  • Dodawanie podobnych odbiorców do kierowania reklam
  • Pomiary wyników marki, wzrostów liczby wyszkukiwań bądź konwersji
  • Ulepszony proces tworzenia reklam

Google twierdzi, że kampanie Demand Gen umożliwiają zwiększenie zaangażowania klientów za pomocą kanałów takich jak: YouTube, Discovery, czy Gmail. Dlatego przewidujemy, że aktualizacja ta zwiększy skuteczność kampanii reklamowych i umożliwi generowanie większej ilości konwersji.

 

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022