.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google nie wprowadzi badge’a dotyczącego Core Web Vitals

2min.

Komentarze:0

Google nie wprowadzi badge’a dotyczącego Core Web Vitals
28 lutego 2022
Po ostatnich aktualizacjach algorytmów Google’a oraz wprowadzeniu w życie Core Web Vitals, Google w jednym ze swoich newsów poinformował, iż szuka sposobu, aby wyróżnić w SERPach strony, które spełniają wymagania algorytmowe. John Mueller zdementował jednak tę informację. Dowiedz się, o co chodzi!

2min.

Komentarze:0

Oto szybki skrót, czym są wskaźniki Core Web Vitals, zdecydowanie więcej informacji znajdziesz w naszym wpisie o algorytmach Core Web Vitals. wskaźniki core web vitals Jak można zauważyć, są to 3 wskaźniki determinujące optymalny wynik, w jakim strona powinna się w nich zmieścić.
  • Pierwszy wskaźnik: LCP - dotyczy wydajności ładowania strony i określa czas renderowania największego elementu na stronie.
  • Drugi: FID - dotyczy czasu między pierwszą interakcją użytkownika ze stroną, a jej reakcją.
  • Z kolei CLS mierzy przesunięcia strony w trakcie jej ładowania.
Szybko po wprowadzonych zmianach pojawiły się głosy mówiące, iż Google planuje w przyszłości wprowadzić badge widoczny w wynikach wyszukiwania mówiący, że dana strona spełnia wymogi tychże wskaźników. Niedługo po tym, w sieci zaczęły pojawiać się pierwsze plotki mówiące o testowaniu przez Google wprowadzenia znacznika, co wywołało dużą dyskusję na Twitterze. wskaźnik core web vitals Zapytany o tę kwestię rzecznik Google’a John Mueller w trakcie spotkania Google Search Central SEO Office-hours Hangout 21 stycznia zdementował informacje, ażeby Google miało taki znacznik wprowadzić. Podczas tego spotkania Mueller stwierdził, iż nie może obiecać, że taki badge nie pojawi się w przyszłości, aczkolwiek jeśli do tej pory nie był on zaimplementowany w wyniki wyszukiwania, to istnieje małe prawdopodobieństwo, że taka sytuacja będzie miała miejsce w przyszłości. Podkreślił on jednak, iż prace wokół usprawnienia wskaźników CWV oraz Page Experience cały czas trwają, a Google stale je ulepsza oraz poszukuje kolejnych metryk, które będą istotne dla potencjalnego użytkownika strony, dlatego też istnieje szansa, iż w przyszłości powstanie metryka, która dzięki swojej wartości dla użytkownika będzie widoczna z poziomu wyników wyszukiwania. Filmik z całego spotkania można znaleźć poniżej, a odpowiedź na pytanie dotyczące Core Web Vitals usłyszysz klikając w ikonkę play.
Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM