.animate-view{opacity: 1 !important;}

Niektóre grudniowe dane z Google Search Console mogą być niedokładne

1min.

Komentarze:0

Niektóre grudniowe dane z Google Search Console mogą być niedokładned-tags
20 grudnia 2019
Google poinformowało nas, że w narzędziu Search Console został wykryty pewien błąd, który może mieć wpływ na raportowanie podczas konkretnego okresu w grudniu. Co jeszcze wiemy na ten temat?

1min.

Komentarze:0

Niedawno Google opublikowało krótką informację na temat wykrytego, wewnętrznego błędu w narzędziu Google Search Console: [caption id="attachment_19941" align="aligncenter" width="750"]Search Console grudniowe raportowanie źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-says-some-search-console-data-for-december-might-be-inaccurate/[/caption]

Czym skutkuje wykryty bug?

Przede wszystkim, wpływa on na raportowanie wyświetleń i kliknięć w Discover, w okresie zawierającym się między 8 a 13 grudnia. W tym czasie właściciele stron internetowych mogą zobaczyć spadek danych w raporcie Performance. Warto zaznaczyć, że błąd ten na pewno w żaden sposób nie ingeruje w Twoją stronę internetową. Google informuje, że wykryty problem został naprawiony i że ma on wpływ jedynie na raportowanie danych - co jest szczególnie istotne dla osób, które co miesiąc przygotowują dla klientów raporty. Jeżeli chodzi o dane raportowane po 13 grudnia, to będą one poprawne. Jeśli natomiast mówimy o okresie 8-13 grudnia, to niestety, utracone w tym czasie dane nie zostaną już odzyskane. [caption id="attachment_19943" align="aligncenter" width="988"]Google search update źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-says-some-search-console-data-for-december-might-be-inaccurate/[/caption]

Istnieje też dobra strona

Dobrą wiadomością jest to, że w przypadku danych z Google Discover, Search Console będzie jeszcze szybciej aktualizowany o najnowsze statystyki. Okazuje się, że czas przetwarzania danych został skrócony z 3 dni do czasu nie dłuższego niż 24 godziny.
Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

At Delante since July 2019, she began her Delante adventure in marketing. Since November 2021, she has been joining the ranks of the SEO department as its Coordinator. Privately, she is a graduate of Media Management at Jagiellonian University and a student of Product Management at the University of Economics. She enjoys Asian cuisine, dancing high heels and rejuvenating dating shows on Netflix.

Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

At Delante since July 2019, she began her Delante adventure in marketing. Since November 2021, she has been joining the ranks of the SEO department as its Coordinator. Privately, she is a graduate of Media Management at Jagiellonian University and a student of Product Management at the University of Economics. She enjoys Asian cuisine, dancing high heels and rejuvenating dating shows on Netflix.