.animate-view{opacity: 1 !important;}

Niektóre grudniowe dane z Google Search Console mogą być niedokładne

1min.

Komentarze:0

Niektóre grudniowe dane z Google Search Console mogą być niedokładne
20 grudnia 2019
Google poinformowało nas, że w narzędziu Search Console został wykryty pewien błąd, który może mieć wpływ na raportowanie podczas konkretnego okresu w grudniu. Co jeszcze wiemy na ten temat?

1min.

Komentarze:0

Niedawno Google opublikowało krótką informację na temat wykrytego, wewnętrznego błędu w narzędziu Google Search Console: [caption id="attachment_19941" align="aligncenter" width="750"]Search Console grudniowe raportowanie źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-says-some-search-console-data-for-december-might-be-inaccurate/[/caption]

Czym skutkuje wykryty bug?

Przede wszystkim, wpływa on na raportowanie wyświetleń i kliknięć w Discover, w okresie zawierającym się między 8 a 13 grudnia. W tym czasie właściciele stron internetowych mogą zobaczyć spadek danych w raporcie Performance. Warto zaznaczyć, że błąd ten na pewno w żaden sposób nie ingeruje w Twoją stronę internetową. Google informuje, że wykryty problem został naprawiony i że ma on wpływ jedynie na raportowanie danych - co jest szczególnie istotne dla osób, które co miesiąc przygotowują dla klientów raporty. Jeżeli chodzi o dane raportowane po 13 grudnia, to będą one poprawne. Jeśli natomiast mówimy o okresie 8-13 grudnia, to niestety, utracone w tym czasie dane nie zostaną już odzyskane. [caption id="attachment_19943" align="aligncenter" width="988"]Google search update źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-says-some-search-console-data-for-december-might-be-inaccurate/[/caption]

Istnieje też dobra strona

Dobrą wiadomością jest to, że w przypadku danych z Google Discover, Search Console będzie jeszcze szybciej aktualizowany o najnowsze statystyki. Okazuje się, że czas przetwarzania danych został skrócony z 3 dni do czasu nie dłuższego niż 24 godziny.
Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu. Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator. Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim i studentka Zarządzania produktem na Uniwersytecie Ekonomicznym. Lubi azjatycką kuchnię, taniec high heels i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Autor
Ola Gajoch SEO Delante
Autor
Ola Gajoch

SEO Coordinator

W Delante od lipca 2019. Swoją delantową przygodę rozpoczęła w marketingu. Od listopada 2021 zasila szeregi działu SEO jako jego Koordynator. Prywatnie absolwentka Zarządzania mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim i studentka Zarządzania produktem na Uniwersytecie Ekonomicznym. Lubi azjatycką kuchnię, taniec high heels i odmóżdżacze randkowe na Netflix.

Zostaw komentarz

Przeczytaj inne podobne posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM