Google Search Console – błędne prośby o weryfikację domeny

Google Search Console – błędne prośby o weryfikację domeny

Na Twoją skrzynkę w ostatnich dniach też trafiła prośba o weryfikację domeny, której nie jesteś właścicielem? Poszukaliśmy informacji o co chodzi.

Ostatnio na naszym blogu: 10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Powiadomienia od Google Search Console są dosyć istotne z punktu widzenia właściciela strony. Mogą przecież dotyczyć poważnych problemów na stronie. Dużo osób więc zdziwiło się w ostatnich dniach, gdy otrzymało od Google powiadomienie z prośbą o weryfikację domeny.

Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że była to domena, której nie posiadali. Najczęściej błędem było usunięcie pierwszej litery z nazwy domeny. Tak, też dostaliśmy takiego maila:

Błąd w google search console

Czy należy się przejmować tym błędem?

Czy Google ma problem z identyfikacją domen? Nie! Team Google otrzymał już informację o błędzie i potwierdził, że to problem po ich stronie.

(2)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej