Google Search Console – błędne prośby o weryfikację domeny

Google Search Console – błędne prośby o weryfikację domeny

Na Twoją skrzynkę w ostatnich dniach też trafiła prośba o weryfikację domeny, której nie jesteś właścicielem? Poszukaliśmy informacji o co chodzi.

Powiadomienia od Google Search Console są dosyć istotne z punktu widzenia właściciela strony. Mogą przecież dotyczyć poważnych problemów na stronie. Dużo osób więc zdziwiło się w ostatnich dniach, gdy otrzymało od Google powiadomienie z prośbą o weryfikację domeny.

Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że była to domena, której nie posiadali. Najczęściej błędem było usunięcie pierwszej litery z nazwy domeny. Tak, też dostaliśmy takiego maila:

Błąd w google search console

Czy należy się przejmować tym błędem?

Czy Google ma problem z identyfikacją domen? Nie! Team Google otrzymał już informację o błędzie i potwierdził, że to problem po ich stronie.

(2)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej