.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google wdraża Continuous Scroll w wynikach wyszukiwania

2min.

Komentarze:0

Google wdraża Continuous Scroll w wynikach wyszukiwania
08 grudnia 2022
To już czas, by pożegnać paginację w Google. Angielskie wyniki wyszukiwania na desktopach już zaczynają przypominać te z urządzeń mobilnych, czyli wszystkie wyniki będą się tam pokazywać po przewijaniu. Co to znaczy dla stron i dla biznesów internetowych? Przeczytaj, żeby się dowiedzieć!

2min.

Komentarze:0

Czym jest Continuous Scroll?

Continuous Scroll przewijanie pozwala użytkownikom łatwiej przeglądać wyniki wyszukiwania bez konieczności przechodzenia na kolejne strony. Takie rozwiązanie jest już wykorzystywane na Instagramie czy Twitterze. Wyniki wyszukiwania będą się automatycznie ładować i na raz będziemy ich widzieć więcej niż kiedykolwiek.

Czyli będzie to nieskończone przewijanie?

Niekoniecznie, ponieważ przewijanie po 6 stronie się zatrzyma i by móc oglądać kolejne wyniki, trzeba będzie kliknąć przycisk. [caption id="" align="alignnone" width="1190"] Źródło: https://searchengineland.com/google-brings-continuous-scroll-to-desktop-search-results-390004[/caption] Ta aktualizacja jest częścią starań Google, by stale dostarczać użytkownikom więcej przydatnych wyników i pozbywać się wszelkich problemów.
“… we’re bringing continuous scrolling to desktop so you can continue to see more helpful search results with fewer clicks. It’s now even easier to get inspired with more information at your fingertips. Now, when you scroll down you’ll continue to find relevant results so that you can discover new ideas. When you reach the bottom of a search results page, up to six pages of results will be automatically shown until you see a “More results” button if you wish to continue further.” - Google for Search Engine Journal
Na razie, aktualizacja jest dostępna tylko dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i angielskich wyników wyszukiwania.

Jak Continuous Scroll może wpłynąć na Twój biznes?

Continuous scroll może pomóc Ci stać się bardziej widocznym dla użytkowników, którzy będą widzieli więcej wyników zanim będą musieli kliknąć przycisk przenoszący ich na kolejną stronę. Na szczęście, nie wpłynie to na raportowanie, gdyż Google Search Console pokazuje pozycje a nie strony. Ciągłe przewijanie było już wprowadzone w zeszłym roku dla urządzeń mobilnych i Google zapewniło, że nie będzie miało żadnego wpływu na raportowanie: https://twitter.com/searchliaison/status/1448756220140023808?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1448756220140023808%7Ctwgr%5E088ada8944aa74d8d24f61a406756fbd4f2aa0c6%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.searchenginejournal.com%2Fgoogles-desktop-search-results-are-now-continuously-scrollable%2F473217%2F Od Search On Google wprowadza coraz więcej zmian w wynikach wyszukiwania. To prawdopodobnie nie jest ostatnia z nich, więc obserwuj pojawiające się informacje, żeby móc się do nich dostosować.
Autor
Autor
Ania Żur

Junior Marketing Specialist

Absolwentka Studiów Dalekowschodnich i Zarządzania Reklamą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do Delante dołączyła w 2021 roku, gdzie rozwija się jako Junior Marketing Specialist. W wolnym czasie udziela korepetycji z języka japońskiego, dużo czyta i podróżuje po świecie. Interesuje się content marketingiem, japońską kulturą i sztuką oraz geopolityką.

Autor
Autor
Ania Żur

Junior Marketing Specialist

Absolwentka Studiów Dalekowschodnich i Zarządzania Reklamą i Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim. Do Delante dołączyła w 2021 roku, gdzie rozwija się jako Junior Marketing Specialist. W wolnym czasie udziela korepetycji z języka japońskiego, dużo czyta i podróżuje po świecie. Interesuje się content marketingiem, japońską kulturą i sztuką oraz geopolityką.

Zostaw komentarz

Przeczytaj inne podobne posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM