Link building, czyli pozyskiwanie wysokiej jakości linków zewnętrznych, jest nieodłączną częścią strategii SEO tworzonych w Delante. W przypadku Sharetea, dążyliśmy do systematycznego zwiększania liczby linków zewnętrznych, prowadzących do strony Klienta.
Pozyskiwanie wysokiej jakości linków zewnętrznych
Zgodnie z naszym standardowym podejściem, nasz zespół sukcesywnie zdobywał linki zewnętrzne od mocnych stron internetowych, które były powiązane tematycznie z branżą Klienta. Dzięki temu wiarygodność domeny naszego Klienta stawała się coraz mocniejsza.
Warto dodać, że wszystkie linki zewnętrzne, które udało się nam pozyskać dla Sharetea, były tworzone ręcznie i poddawane weryfikacji pod kątem jakości.
Tworzenie artykułów sponsorowanych
W ramach procesu off-site dla Sharetea opracowaliśmy także harmonogram publikacji treści sponsorowanych. Dzięki temu mogliśmy dodatkowo wzmocnić wybrane słowa kluczowe, którym udało się zająć wysokie pozycje (TOP10). To z kolei pomogło tym frazom zyskać jeszcze wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.