Google testuje nowość – wyszukiwanie kluczowych momentów w wideo

Google testuje nowość – wyszukiwanie kluczowych momentów w wideo

W ubiegłym tygodniu Google pokazał światu nową funkcjonalność wyszukiwania – pokazywanie kluczowych momentów w filmach na YouTube. Na pierwszy rzut oka to świetna funkcja i nawet nie wiedzieliśmy jak bardzo jej potrzebujemy!

Ostatnio na naszym blogu: 10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Ile razy zdarzyło Ci się przeglądać kilkanaście filmów na YouTube tylko po to, żeby znaleźć jedną kluczową dla Ciebie informację. W tamtym tygodniu Google wprowadziło nową funkcjonalność, która ma to ułatwić.

W wynikach wyszukiwania Google pokazywane są kluczowe momenty filmu na YouTube. W tym momencie rozwiązanie to dostępne jest tylko dla angielskiej wersji Google i YouTube ale Google zapowiada plan wprowadzenia jej też dla innych lokalizacji.

Oto jak to wygląda w praktyce:

Google video key moments

Jak działa wskazywanie kluczowych fragmentów wideo?

Ta funkcja będzie szczególnie przydatna dla tutoriali i dłuższych filmów, składających się z wielu różnych części. Na razie trwają testy beta, do których mogą zgłaszać się wydawcy treści video. Aby Google zaznaczył ważne momenty wideo w wynikach wyszukiwania należy je oznaczyć za pomocą schemy. Funkcja na razie działa tylko dla wyszukiwań po angielsku.

(3)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej