Zbierz więcej danych o zachowaniu użytkowników Twojej strony!
Zmiany w zakresie wykorzystywania plików cookies oraz popularności “adblocków” mają bardzo negatywny wpływ na dokładność mierzenia konwersji.
Konfiguracja konwersji rozszerzonych to:
Określenie zdarzeń konwersji do monitorowania
Konfiguracja celów
Podsumowanie wdrożenia
Cena: od 1200zł
SEM & Analytics Specialist
Zacznij zbierać szczegółowe informacje dotyczące konwersji, podejmuj decyzje opierając się na bardziej miarodajnych danych i zwiększ efektywność działań Google Ads.
Konfiguracja konwersji rozszerzonych pozwala rozwiązać problem ograniczonej ilości danych przesyłanych z Google Analytics 4 (np. w wyniku progowania oraz blokowania skryptów, co może występować w przypadku odrzucania plików cookies lub stosowania adbloków). Powiązanie konwersji z danymi na temat użytkowników (jak adres email lub numer telefonu), pozwoli na znacznie dokładniejsze raportowanie ilości i wartości konwersji, co w kolejnym kroku umożliwi zwiększenie efektywności prowadzonych działań Google Ads!
W pierwszym kroku będziemy potrzebować informacji na temat zdarzeń konwersji, które chcesz mierzyć. Oczywiście możemy pomóc w określeniu ich tak, aby zebrane dane pozwoliły Ci zwiększyć efektywność działań reklamowych!
W celu wdrożenia konwersji rozszerzonych będziemy potrzebować dostępu do Twojego konta Google Ads, Tag Managera i CMS.
Na podstawie wcześniejszych ustaleń, ustawimy konwersję rozszerzone, także z wykorzystaniem dodatkowej warstwy danych jeśli będzie to konieczne.
Na zakończeniu projektu otrzymasz od nas skonfigurowane cele wraz z dokumentem wyjaśniającym ich znaczenie.
Wdrożeniem i konfiguracją Twoich celów zajmą się Tomek Gniecki – SEM & Analytics Specialist, i Robert Smalarz, Senior Web Developer.