.animate-view{opacity: 1 !important;}

Konfiguracja konwersji rozszerzonych

Zbierz więcej danych o zachowaniu użytkowników Twojej strony!

Zmiany w zakresie wykorzystywania plików cookies oraz popularności “adblocków” mają bardzo negatywny wpływ na dokładność mierzenia konwersji. 

Konfiguracja konwersji rozszerzonych to:

Określenie zdarzeń konwersji do monitorowania

Konfiguracja celów

Podsumowanie wdrożenia

Cena: od 1200zł

Tomek Gniecki - SEM & Analytics Specialist

Tomek Gniecki

SEM & Analytics Specialist

Zacznij zbierać szczegółowe informacje dotyczące konwersji, podejmuj decyzje opierając się na bardziej miarodajnych danych i zwiększ efektywność działań Google Ads.

Dla każdego, kto zbiera dane w GA4
i chce zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych!

Konfiguracja konwersji rozszerzonych pozwala rozwiązać problem ograniczonej ilości danych przesyłanych z Google Analytics 4 (np. w wyniku progowania oraz blokowania skryptów, co może występować w przypadku odrzucania plików cookies lub stosowania adbloków). Powiązanie konwersji z danymi na temat użytkowników (jak adres email lub numer telefonu), pozwoli na znacznie dokładniejsze raportowanie ilości i wartości konwersji, co w kolejnym kroku umożliwi zwiększenie efektywności prowadzonych działań Google Ads!

  • znacząco większą dokładność pomiaru,
  • Twoje analizy będą opierać się na bardziej miarodajnych danych,
  • własne dane o użytkownikach, np. adres e-mail, który będzie wysyłany do Google w zaszyfrowanej formie, a potem używany do ulepszania pomiaru konwersji.
  • W pełni skonfigurujemy dla Ciebie mierzenie konwersji rozszerzonych i zaimportujemy je do Google Ads / Google Analytics.
  • Pełną dokumentację działań.

Zakres prac

1.

Określenie zdarzeń konwersji

W pierwszym kroku będziemy potrzebować informacji na temat zdarzeń konwersji, które chcesz mierzyć. Oczywiście możemy pomóc w określeniu ich tak, aby zebrane dane pozwoliły Ci zwiększyć efektywność działań reklamowych!

2.

Udzielenie dostępów

W celu wdrożenia konwersji rozszerzonych będziemy potrzebować dostępu do Twojego konta Google Ads, Tag Managera i CMS.

3.

Wdrożenie

Na podstawie wcześniejszych ustaleń, ustawimy konwersję rozszerzone, także z wykorzystaniem dodatkowej warstwy danych jeśli będzie to konieczne.

4.

Podsumowanie projektu

Na zakończeniu projektu otrzymasz od nas skonfigurowane cele wraz z dokumentem wyjaśniającym ich znaczenie.

Wdrożeniem i konfiguracją Twoich celów zajmą się Tomek Gniecki – SEM & Analytics Specialist, i Robert Smalarz, Senior Web Developer.

Nasze nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022