Nowa opcja umożliwia zaplanowanie budżetu z wyprzedzeniem. Daje to możliwość ustawienia wyższych budżetów dla konkretnych zestawów reklam w określonych przedziałach czasowych. Będzie to znacznym ułatwieniem w prowadzeniu działań reklamowych, jeżeli w trakcie trwania kampanii przewidywane są momenty zwiększonej sprzedaży lub ruchu (na przykład w okresie przedświątecznym lub w okolicach Black Friday). Po czasie ze zmaksymalizowanym budżetem, wróci on automatycznie do kwoty z początkowo ustawionego budżetu dziennego. Nie będzie to od nas wymagać żadnych ręcznych wyłączeń. Planowanie budżetu będzie dostępne zarówno w kampaniach ręcznych, jak i Advantage+, będzie można go podwyższyć o konkretną kwotę lub konkretny procent.
Menedżer reklam Facebook Ads > Zestaw reklam > Ustawienia budżetu > Planowanie budżetu.
W tej chwili opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach.