Nowe raporty w Google Moja Firma

Nowe raporty w Google Moja Firma

Google Moja Firma udostępnia nową platformę do monitorowania skuteczności wizytówki Google. Zobacz, gdzie możesz ja przetestować!

Ostatnio na naszym blogu: Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Google wprowadza nową platformę do mierzenia efektywności wizytówki Google Moja Firma, zapowiadaną jeszcze w kwietniu ubiegłego roku. Teraz Ty sam możesz ją przetestować. Aby zobaczyć nowe raporty, zaloguj się do swojego konta GMF i przejdź do zakładki Statystyki. Zobaczysz tam wiadomość o tym, że Twoje statystyki są przenoszone. Aby zobaczyć nowe statystyki kliknij „Wyświetl nową stronę skuteczności profilu”.

Nowe statystyki GMF

Co znajdziesz w nowych statystykach GMF?

W tym momencie widok statystyk jest ograniczony do 2 elementów:

  1. Komunikacja między Tobą a klientami – pokazuje połączenia i wiadomości wykonane bezpośrednio z profilu firmy.
    Nowy raport GMF - komunikacja
  2. Jak klienci odkryli Twoją firmę – pokazuje słowa kluczowe, które skutkowały wyświetleniem się Twojej firmy w wynikach wyszukiwania.
    GMF - nowy raport, słowa kluczowe

Co się zmieniło?

Największą zmianą najprawdopodobniej będzie okres czasu, który będziemy mogli analizować. Do tej pory były to maksymalnie 3 miesiące, w nowym raporcie może to być nawet pół roku.

Niestety w nowych raportach brakuje wielu danych, które możemy znaleźć w dotychczasowej wersji. Nie znajdziemy tu ilości wejść na stronę z wizytówki oraz statystyk zdjęć na wizytówce. Nie dowiemy się też czy wynik wyszukiwania był wyświetlony na Mapach Google czy w wynikach wyszukiwania.

Obecna wersja jest wciąż testowana i jest to pierwsza wersja tego raportu, mam więc nadzieję, że Google uzupełni go o brakujące elementy.

Więcej o zmianach Google pisze na swojej stronie pomocy.

(2)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży, języków i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Co kraj, to obyczaj - i nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Rynek niemiecki, jak każdy inny, ma swoją specyfikę i powinieneś mieć ją na uwadze, planując strategię SEO w tym regionie. W ciągu kilku ostatnich lat wzięliśmy już pod skrzydła wielu Klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w SEO na Niemcy - to pozwoliło nabyć nam cennej wiedzy i doświadczenia. Zobacz, jakimi wynikami możemy się pochwalić.

Czytaj więcej