.animate-view{opacity: 1 !important;}

Od teraz możesz wyróżniać swoje produkty w Google Moja Firma!

Od teraz możesz wyróżniać swoje produkty w Google Moja Firma!
07 stycznia 2022
Google Moja Firma jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym przy pozycjonowaniu lokalnym. Pozwala promować biznes wśród lokalnej społeczności i docierać do nowych klientów. Ta darmowa opcja wspiera działania SEO, dlatego warto korzystać ze wszystkich jej możliwości, a jest ich wiele.

2min.

Komentarze:0

Wizytówka Google Moja Firma - funkcje

Wizytówka Google jest bezpłatnym oraz prostym w obsłudze narzędziem. Jej funkcje pozwalają przedsiębiorcom na zarządzanie wizerunkiem firmy w wyszukiwarce oraz Mapach Google. Pozwala na zamieszczenie:
  • odnośnika, który będzie prowadził do strony danej firmy,
  • adresu firmy,
  • godzin otwarcia,
  • sprzedawanych produktów,
  • opinii innych klientów o firmie,
  • oznaczenia lokalizacji firmy wraz ze specjalnym odnośnikiem umożliwiającym wyznaczenie trasy do siedziby firmy,
  • danych kontaktowych takich jak numer telefonu,
  • i na wiele więcej!
wizytówka google moja firma a widok w google Google Moja Firma jest niezastąpionym narzędziem, dzięki któremu klienci z łatwością znajdą informację na temat Twojego biznesu. Warto zadbać o to, aby znajdujące się tam informacje były aktualne. Posiada wiele zalet, a jedną z nich jest to, iż stanowi idealne miejsce do komunikowania się konsumentami za pomocą wystawianych przez nich opinii. Im więcej korzystnych dla Ciebie pozytywnych komentarzy tym lepiej dla Twojej firmy. Pozwala to na kreowanie wizerunku firmy jako kompetentnej i cieszącej się zaufaniem konsumentów. Jeżeli jeszcze nie korzystasz z Google Moja Firma, możesz dowiedzieć się jak założyć konto i jakie informacje warto w nim umieścić z naszego wpisu o pozycji wizytówki w Google Moja Firma.

Segment przeznaczony dla produktów

Jak już wspomnieliśmy, Google Moja Firma daje dużo możliwości. Jedną z wyjątkowych funkcji, na którą warto zwrócić uwagę, jest funkcja, która pozwala na umieszczenie sprzedawanych produktów. W tym segmencie możesz zaprezentować towary, które sprzedaje Twoja firma wraz z ich opisami, ceną, a nawet specjalnymi odnośnikami, które przekierują użytkownika do podstrony z danym produktem. Korzystanie z tej funkcji ma niebywały wpływ na ścieżkę zakupową klienta. Ta przydana funkcja dostępna jest również dla firm oferujących usługi, a nie towary. [caption id="attachment_41450" align="aligncenter" width="605"]przykładowy wpis w google moja firma Produkty w salonie meblowym ,,Bodzio"[/caption]

Wizytówka Google i segment produkty - aktualizacja

Google nie daje nam chwili wytchnienia i wprowadziło nową aktualizację, od teraz użytkownicy mają do wykorzystania nową funkcję, oznaczenia produktów jako specjalne. Aby z niej  skorzystać, wystarczy przejść do sekcji przeznaczonej dla produktów. Po kliknięciu użytkownicy zobaczą opcję, która pozwala na oznaczenie danych produktów jako produkty "specjalne". [caption id="attachment_48005" align="aligncenter" width="433"]aktualizacja w produktach w wizytówce google Źródło: https://searchengineland.com/google-now-lets-you-place-products-at-the-top-of-your-local-and-maps-listing-378044[/caption]

Co daje oznaczenie produktu jako "specjalny"?

Gdy wybrany produkt zostanie oznaczony jako specjalny, zostanie automatycznie przeniesiony na górę strony, czyli będzie wyświetlał się jako pierwszy. Nowa funkcja może sprawić, że pozycjonowanie lokalne będzie jeszcze skuteczniejsze. Google pozwala na nadanie takiego oznaczania nie tylko jednemu, lecz kilku produktom. Oznaczanie produktów jako "specjalne" może okazać się szczególnie pomocne dla biznesów, na które wpływa sezon przykładowo święta lub pora roku. Umożliwi na przekierowanie klientów do produktów lub usług na, których szczególnie Ci zależy. [caption id="attachment_48009" align="aligncenter" width="679"]produkty specjalne w google moja firma Źródło: https://underwp.com/google-update-special-products-in-your-google-my-business-catalog/[/caption]

Podsumowanie

Google Moja Firma to łatwe narzędzie, które jest niesamowicie przydane przy pozycjonowaniu lokalnym. Wprowadzenie nowej funkcji, która pozwala na wyróżnienie danych towarów bądź usług otwiera przed przedsiębiorcami nowe możliwości. Jedną z głównych zalet tej aktualizacji będzie skrócenie ścieżki zakupowej klienta oraz możliwość wypromowania konkretnych produktów i usług.  Z niecierpliwością czekamy, kiedy będzie dostępna w Polsce!
Autor
Autor
Kamila

Autor
Autor
Kamila

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM