.animate-view{opacity: 1 !important;}

„Ograniczone przez strategię ustalania stawek” – nowy wskaźnik w Google ADS!

0min.

Komentarze:0

„Ograniczone przez strategię ustalania stawek” – nowy wskaźnik w Google ADS!d-tags
26 września 2023
We wrześniu użytkownicy Google ADS mieli okazję natrafić na całkowicie nowy wskaźnik, znajdujący się w konsoli lub panelu reklamodawcy. „Ograniczone przez strategię ustalania stawek”, bo to właśnie o tym wskaźniku mowa, zaskoczył swoim pojawieniem się wielu użytkowników. Co nowego wnosi i jak go interpretować?

0min.

Komentarze:0

Nowość od Google ADS — co oznacza wskaźnik „Ograniczone przez strategię ustalania stawek”?

We wrześniu Google ADS wprowadził nowy wskaźnik o nazwie „ograniczone przez strategię ustalania stawek”. Taki opis może pojawić się w sytuacji, gdy Google stwierdzi, że kampania może uzyskać większą wartość, gdy zastosujemy inną strategię ustalania stawek. Jak zaznaczyła jednak Ginny Marvin, specjalistka Google ds. reklam, jest to jedynie potencjalna rekomendacja, dlatego nie ma potrzeby podejmowania żadnych kroków, gdy w panelu pojawi się takie powiadomienie.

Bądź na bieżąco z nowinkami ze świata SEM!
Zapisz się do newslettera

Potencjalne obawy reklamodawców

Wprowadzenie nowego wskaźnika wzbudziło sporo obaw wśród użytkowników Google ADS. Wielu z nich sądzi, że jest to pierwszy krok w stronę ręcznego wycofywania stawek CPC, co z kolei może być problematyczne dla niektórych branż. Czy faktycznie jest się o co martwić?

W sierpniu reklamodawcy, którzy korzystają z eCPC w kampaniach produktowych, zostali poinformowani, że od początku października wspomniane kampanie zaczną zachowywać się tak, jakby korzystały z ręcznego określania stawek CPC. Tak jak w przypadku wszystkich zmian i nowości, czekamy i śledzimy rozwój wydarzeń.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022