Na czym będzie polegać pomoc AI w tworzeniu kampanii?
Po podaniu Google Ads kliku informacji:
- czym zajmuje się firma, którą chcemy reklamować,
- na jaką stronę będzie kierować reklama,
- jakie produkty/usługi reklamuje i co czyni je wyjątkowymi,
- strona, którą Google może się inspirować przy tworzeniu treści,
otrzymamy wygenerowane nagłówki, opisy oraz reklamy wraz z obrazami ze znakiem wodnym Google. W panelu Google Ads będzie również dostępna opcja bezpośredniej edycji materiałów, co znacząco ułatwi pracę.
Co najważniejsze, zawsze będzie możliwość zdecydowania, co z tego, co wykreuje sztuczna inteligencja, chcemy dodać do kampanii.
Źródło: Panel Google Ads
Kiedy będzie można w pełni korzystać z pomocy AI?
Do końca tego roku tworzenie treści dla kampanii Performance Max przez AI jest dostępne w wersji beta tylko w Stanach Zjednoczonych. Na całym świecie opcja ta pojawi się wraz z początkiem roku 2024.