.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pomoc AI w tworzeniu treści w kampaniach Performance Max

1min.

Komentarze:0

Pomoc AI w tworzeniu treści w kampaniach Performance Maxd-tags
10 listopada 2023
Google Ads testuje wykorzystanie zasobów AI do lepszego działania kampanii Performance Max. Dowiedz się, jak dokładnie sztuczna inteligencja może pomóc w tworzeniu materiałów reklamowych!

1min.

Komentarze:0

Na czym będzie polegać pomoc AI w tworzeniu kampanii?

Po podaniu Google Ads kliku informacji:

  • czym zajmuje się firma, którą chcemy reklamować,
  • na jaką stronę będzie kierować reklama,
  • jakie produkty/usługi reklamuje i co czyni je wyjątkowymi,
  • strona, którą Google może się inspirować przy tworzeniu treści, 

otrzymamy wygenerowane nagłówki, opisy oraz reklamy wraz z obrazami ze znakiem wodnym Google. W panelu Google Ads będzie również dostępna opcja bezpośredniej edycji materiałów, co znacząco ułatwi pracę.

Co najważniejsze, zawsze będzie możliwość zdecydowania, co z tego, co wykreuje sztuczna inteligencja, chcemy dodać do kampanii. 

Użycie AI w kampanii PMax

Źródło: Panel Google Ads

 

Kiedy będzie można w pełni korzystać z pomocy AI?

Do końca tego roku tworzenie treści dla kampanii Performance Max przez AI jest dostępne w wersji beta tylko w Stanach Zjednoczonych. Na całym świecie opcja ta pojawi się wraz z początkiem roku 2024.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022