Meta Ads będzie automatycznie wyłączać reklamy, które nie wygenerowały żadnych wyników (czyli ustawionych przez nas zdarzeń) w ciągu ostatnich 14 dni.
Co to dla Ciebie oznacza?
Kiedy dojdzie do takiej sytuacji, otrzymasz komunikat i Twoja reklama nie będzie już dłużej wyświetlana. By wznowić jej działanie, będziesz musiał utworzyć nową reklamę lub edytować obecną, jednak wtedy konieczne będzie zmienienie jej ustawień.
W Meta Ads pojawiła się możliwość użycia rozszerzenia dotyczącego ofert. Rozszerzenie to jest dostępne w kampaniach, które kierują użytkowników do witryny z celem zaangażowanie, potencjalni klienci, ruch i sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dzięki tej opcji możesz dodawać do swoich reklam informacje, np. o aktualnie obowiązujących rabatach. Wynikiem tego może być zwiększenie współczynnika konwersji.
Już od teraz na wybranych kontach Meta Ads mamy możliwość edycji atrybucji konwersji. Od teraz można wybrać, by zliczone konwersje pokazywały się nam według pierwszej konwersji.
Jaka jest różnica między tymi danymi??
Jeśli użytkownik zakupi produkt, na przykład, drugiego dnia po kliknięciu w reklamę, a następnie dokona drugiego zakupu w tym samym tygodniu, to w raporcie „Pierwsze konwersje” będzie widoczna liczba konwersji jako „1”, natomiast w „Wszystkie konwersje” jako „2”.