.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Lipiec 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Lipiec 2024d-tags
05 lipca 2024
Dowiedz się, co nowego pojawiło się w świecie PPC w ostatnim tygodniu. Poznaj lipcowe nowinki dotyczące Meta Ads!

1min.

Komentarze:0

Automatyczne wyłączanie nieaktywnych reklam w Meta Ads 

Meta Ads będzie automatycznie wyłączać reklamy, które nie wygenerowały żadnych wyników (czyli ustawionych przez nas zdarzeń) w ciągu ostatnich 14 dni. 

turning off ads in meta

Źródło: panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Kiedy dojdzie do takiej sytuacji, otrzymasz komunikat i Twoja reklama nie będzie już dłużej wyświetlana. By wznowić jej działanie, będziesz musiał utworzyć nową reklamę lub edytować obecną, jednak wtedy konieczne będzie zmienienie jej ustawień. 

Rozszerzenie dotyczące ofert w Meta Ads

W Meta Ads pojawiła się możliwość użycia rozszerzenia dotyczącego ofert. Rozszerzenie to jest dostępne w kampaniach, które kierują użytkowników do witryny z celem zaangażowanie, potencjalni klienci, ruch i sprzedaż.

offers in Meta Ads

Źródło: panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Dzięki tej opcji możesz dodawać do swoich reklam informacje, np. o aktualnie obowiązujących rabatach. Wynikiem tego może być zwiększenie współczynnika konwersji.

Edytowanie ustawień atrybucji w Meta Ads

Już od teraz na wybranych kontach Meta Ads mamy możliwość edycji atrybucji konwersji. Od teraz można wybrać, by zliczone konwersje pokazywały się nam według pierwszej konwersji.

meta first conversion

Źródło: panel Meta Ads

Jaka jest różnica między tymi danymi??

Jeśli użytkownik zakupi produkt, na przykład, drugiego dnia po kliknięciu w reklamę, a następnie dokona drugiego zakupu w tym samym tygodniu, to w raporcie „Pierwsze konwersje” będzie widoczna liczba konwersji jako „1”, natomiast w „Wszystkie konwersje” jako „2”. 

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022