.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Maj 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #1 Maj 2024
03 maja 2024
Sprawdź, co nowego w świecie PPC przyniósł ostatni tydzień - automatyczne wstrzymywanie słów kluczowych nieprzynoszących rezultatów!

1min.

Komentarze:0

Automatyczne wstrzymywanie słów kluczowych w Google Ads

Google zapowiada, że od czerwca 2024 roku w Google Ads słowa kluczowe o niskiej aktywności będą automatycznie wstrzymywane. Dotyczy to słów, które zostały utworzone ponad 13 miesięcy temu i nie uzyskały żadnych wyświetleń w czasie ostatnich 13 miesięcy (nawet jeśli uzyskiwały wyświetlenia wcześniej).

Co to dla Ciebie oznacza?

Zmiana ta ma na celu uproszczenie struktury konta poprzez pozbycie się słów kluczowych, które nie przynoszą żadnych wyników oraz skupienie się na tych z widocznymi rezultatami.

Nadal jednak ostateczny wybór będzie należał do Ciebie – jeśli uznasz, że dane słowo kluczowe powinno znaleźć się z powrotem na Twoim koncie, możesz je samodzielnie przywrócić. Zostanie ono jednak ponownie wstrzymane jeśli nie uzyska żadnych wyświetleń w ciągu kolejnych 3 miesięcy.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM