Tygodniowy przegląd aktualności PPC – #1 Październik 2024

W Meta Business Manager wprowadzono nową opcję, która pozwala ustawić etykiety kampanii (tagi) jako opcjonalne lub obowiązkowe. Etykiety kampanii są przydatne, ponieważ pomagają szybko identyfikować kampanie oraz są drukowane na fakturach.
Źródło: panel Meta Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
Gdy etykiety kampanii są ustawione jako obowiązkowe, każdy użytkownik mający dostęp do konta reklamowego będzie musiał przypisać etykietę kampanii przy tworzeniu nowej kampanii w Meta Ads Manager. Może to być przydatne w sytuacji, gdy na jednym koncie prowadzimy wiele kampanii obsługiwanych przez więcej osób.
W ustawieniach kampanii wideo na kontach Google Ads sukcesywnie pojawia się opcja wyboru umiejscowienia materiału wideo.
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
Po wybraniu kilku umiejscowień po pewnym czasie lepiej skontrolować, czy Google się do tego stosuje i wyświetla reklamy w odpowiednich miejscach.