Na kontach Google Ads można włączyć dynamiczną nazwę i logo firmy – zostaną one wygenerowane na podstawie strony internetowej, na którą kierują reklamy. Można je włączyć w zasobach reklam.
[Reklamy i komponenty > Zasoby > Więcej > Komponent utworzony automatycznie na poziomie konta > Więcej > Ustawienia zaawansowane]
Co to dla Ciebie oznacza?
Włączenie tych opcji może spowodować, że Google pobierze ze strony logo i nazwę, które mogą być średniej jakości. Zaleca się wyłączyć te rozszerzenia, by mieć większą kontrolę nad treściami reklam.
W podsumowaniu kampanii od pewnego czasu mamy dostęp do kolumn z sekcji “Konfiguracja”. Dzięki nim możemy kontrolować, np. liczbę odrzuconych reklam, odrzuconych słów kluczowych czy odpowiednich obrazów.
[Kampanie > Kolumny > Modyfikuj kolumny]
Co to dla Ciebie oznacza?
Wybranie tych kolumn do podsumowania kampanii pozwoli na szybszą i większą kontrolę nad reklamami.
Od teraz na poziomie zestawu reklam w kampaniach Meta Ads można wybrać rolki w profilu (publicznym) na Instagramie jako umiejscowienie reklamy.
Co to dla Ciebie oznacza?
Przy wyborze tej opcji warto przeglądać profile, w których wyświetlają się nasze reklamy i w razie potrzeby wykluczać te nieodpowiednie.
Od 31 lipca 2024 r. Google rozszerza zakres naszej Polityki Zgody Użytkowników UE, aby obejmować również użytkowników w Szwajcarii.
Co to dla Ciebie oznacza?
Musisz uzyskać zgodę użytkowników na:
Musisz także:
Więcej pomocnych informacji na stronie Pomocy dotyczącej polityki zgody użytkowników UE.
Spersonalizowane warunki wyszukiwania są teraz dostępne także w kampaniach wideo.
[Narzędzia i ustawienia > Zarządzanie odbiorcami > Segmenty niestandardowe > Dodaj nowy]
Co to dla Ciebie oznacza?
Takie rozwiązanie daje możliwość bardziej precyzyjnego kierowania na odbiorców w kampaniach wideo.