Na niektórych kontach można już planować czas emitowania wybranych reklam w kampaniach z celem “zakup” i “promowanie aplikacji”. Przed wprowadzeniem tej aktualizacji, ustawienie harmonogramu dla konkretnych reklam dostępne było tylko w kampanii zakupowej Advantage+.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dzięki tej aktualizacji możesz teraz planować wyświetlanie reklam z różnymi harmonogramami w ramach jednego zestawu reklam, eliminując potrzebę tworzenia wielu zestawów.
Kolejne ulepszenie dostępne w kampaniach Meta Ads – automatyczne dostosowanie wyświetlanego tekstu w reklamach.
Co to dla Ciebie oznacza?
Po włączeniu tej opcji, Meta będzie wyświetlać pierwszy wiersz tekstu reklamy tylko wtedy, gdy uzna, że pomoże to w podniesieniu skuteczności reklam.
Dynamiczny materiał reklamowy zostaje zastąpiony formatem “elastycznym”.
Co to dla Ciebie oznacza?
Wybierając tę opcję, pozwalasz na to, by panel Meta sam decydował, który format reklamy wyświetlić użytkownikowi w danym miejscu i czasie (reklama elastyczna umożliwia wykorzystanie do 10 filmów/zdjęć oraz do 5 opcji nagłówków, tekstu reklamowego czy też opisów). Może to pomóc zwiększyć efektywność kampanii.