.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd aktualności PPC – #3 Luty 2025

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd aktualności PPC – #3 Luty 2025d-tags
21 lutego 2025
Odkryj najnowsze wiadomości ze świata PPC z ostatniego tygodnia! Przeczytaj ten artykuł i bądź na bieżąco z najważniejszymi zmianami.

1min.

Komentarze:0

Ulepszanie wideo w kampaniach Demand Gen

Ulepszenia wideo, czyli utworzone krótsze filmy, w kampaniach generujących popyt są teraz domyślnie włączone. Tak można je zobaczyć:

  • przejdź do swojej kampanii Demand Gen,
  • wybierz Komponenty > Materiały wideo,
  • znajdź filmy oznaczone jako „Enhanced by Google AI”.
krótsze wideo w demandgen

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

To udogodnienie ułatwi Ci tworzenie skuteczniejszych kampanii przy mniejszym nakładzie pracy.

Wykluczenie brandu w części searchowej PMax

Teraz możesz wykluczać terminy brandowe wyłącznie dla reklam w sieci wyszukiwania, jednocześnie utrzymując ich aktywność w reklamach produktowych (Shopping). Nazwa brandu musi być uprzednio dodana do Biblioteki Marek Google.

exclude brand terms only for search ads

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Opcja ta daje większą kontrolę nad kampaniami i pozwala na lepsze dostosowanie strategii reklamowej.

Nowi klienci o wysokiej wartości w kampaniach PMax

W sekcji Pozyskiwanie klientów pojawiła się opcja „Nowi klienci o wysokiej wartości”. Dzięki temu reklamodawcy mogą teraz lepiej targetować użytkowników, którzy potencjalnie wygenerują wyższe przychody. 

nowi-klienci-o-wysokiej-wartosci-PMax

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Pozwala to na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii kampanii i maksymalizację zwrotu z inwestycji.

Wykluczanie adresów URL na podstawie etykiet własnych

Na niektórych kontach Google Ads pojawiła się możliwość wykluczania adresów URL na podstawie etykiet własnych.

wykluczenia adresow url na podstawie etykiet wlasnych

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza? 

To udogodnienie umożliwia większą kontrolę nad miejscami docelowymi kampanii, co pozwala precyzyjniej zarządzać ruchem i lepiej dostosować strategię reklamową do swoich celów biznesowych.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.