Tygodniowy przegląd aktualności PPC – #3 Luty 2025

Ulepszenia wideo, czyli utworzone krótsze filmy, w kampaniach generujących popyt są teraz domyślnie włączone. Tak można je zobaczyć:
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
To udogodnienie ułatwi Ci tworzenie skuteczniejszych kampanii przy mniejszym nakładzie pracy.
Teraz możesz wykluczać terminy brandowe wyłącznie dla reklam w sieci wyszukiwania, jednocześnie utrzymując ich aktywność w reklamach produktowych (Shopping). Nazwa brandu musi być uprzednio dodana do Biblioteki Marek Google.
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
Opcja ta daje większą kontrolę nad kampaniami i pozwala na lepsze dostosowanie strategii reklamowej.
W sekcji Pozyskiwanie klientów pojawiła się opcja „Nowi klienci o wysokiej wartości”. Dzięki temu reklamodawcy mogą teraz lepiej targetować użytkowników, którzy potencjalnie wygenerują wyższe przychody.
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
Pozwala to na bardziej precyzyjne dostosowanie strategii kampanii i maksymalizację zwrotu z inwestycji.
Na niektórych kontach Google Ads pojawiła się możliwość wykluczania adresów URL na podstawie etykiet własnych.
Źródło: panel Google Ads
Co to dla Ciebie oznacza?
To udogodnienie umożliwia większą kontrolę nad miejscami docelowymi kampanii, co pozwala precyzyjniej zarządzać ruchem i lepiej dostosować strategię reklamową do swoich celów biznesowych.