Funkcjonalność znana dotychczas głównie z reklamy w wyszukiwarce Google Ads, znajdzie teraz swoje miejsce również w Facebook Ads. Dzięki nowej aktualizacji, możliwe będzie dodanie do reklamy linków do stron docelowych.
Linki do witryn będą wyświetlane w formie przewijanego paska pod głównym obrazem lub filmem reklamy, a gdy użytkownicy klikną w konkretny link, zostaną przekierowani na daną stronę docelową.
Opcji tej będzie można użyć jedynie wybierając lokalizację konwersji “Witryna internetowa” w celach Ruch, Aktywność, Kontakty lub Sprzedaż. Minimalna ilość wymaganych linków do podstron wynosi 3, a maksymalna 20.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dzięki opcji dodawania linków do podstron w reklamie Facebook Ads będziesz w stanie jeszcze lepiej i dokładniej przedstawić ofertę potencjalnemu klientowi, bez angażowania go w konieczność samodzielnego przeszukiwania witryny. Pojawienie się tej opcji jest także ciekawym dodatkiem wizualnym, ubogacającym formę reklam.
W trakcie ustalania stawki docelowego CPV (kosztu obejrzenia filmu) dla konkretnej grupy reklam w Google Ads, możliwe jest wybranie opcji automatycznego ustalenia stawki. System ustali wysokość CPV samodzielnie na podstawie podanego przez użytkownika budżetu, długości trwania kampanii oraz formatu reklamy.
Co to dla Ciebie oznacza?
Jeśli nie jesteś pewny lub nie wiesz w jakiej wysokości ustalić stawkę CPV dla grupy reklam, system może zrobić to za Ciebie, uwzględniając pozostałe wybrane ustawienia.