Meta wprowadza możliwość kierowania ruchu z reklam bezpośrednio na stronę na Facebooku. Wcześniej opcja ta była dostępna tylko dla profili na Instagramie. Dzięki tej zmianie możesz teraz wybrać jako miejsce konwersji stronę na Facebooku, profil na Instagramie lub oba jednocześnie.
Co to dla Ciebie zmienia?
Dzięki nowej funkcji możesz kierować ruch z reklam bezpośrednio na swoją stronę na Facebooku lub Instagramie. Masz pełną kontrolę nad tym, dokąd trafią użytkownicy, co pozwala precyzyjnie dopasować kampanie do Twoich celów. Dzięki temu łatwiej budujesz zaangażowanie w preferowanym kanale i zwiększasz skuteczność swoich działań.
Korzystając z wielu zasobów multimedialnych w swoich reklamach, Meta automatycznie aktywuje opcję „Dostosuj format z wieloma obrazami”. Dzięki tej funkcji Twoje reklamy mogą dynamicznie zmieniać format na taki, który zwiększy ich skuteczność – na przykład przekształcić różnorodne obrazy w jeden materiał wideo w postaci pokazu slajdów.
Co to dla Ciebie zmienia?
Twoje reklamy mogą osiągać lepsze wyniki dzięki dynamicznej optymalizacji formatów. Jeśli jednak wolisz pełną kontrolę nad wyglądem reklam, sprawdzaj aktywne ulepszenia na poziomie kreacji i wyłącz te, których nie chcesz używać.