.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Listopad 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #2 Listopad 2024d-tags
08 listopada 2024
Sprawdź, co nowego wydarzyło się w świecie Google Ads! Nowe opcje segmentacji grup plików w kampaniach Performance Max!

1min.

Komentarze:0

Segmentacja grup plików w Performance Max

Wybrane konta Google Ads uzyskały dostęp do opcji segmentacji grup plików Performance Max bezpośrednio w widoku tabeli. Nowa funkcja umożliwia analizę wyników według wybranych kryteriów, takich jak:

  1. Czas
  2. Typ kliknięcia
  3. Konwersje
  4. Urządzenie
  5. Sieć
  6. Położenie reklamy
Segmentacja grup plików Performance Max

źródło: Panel Google Ads

Dzięki temu możemy teraz dokładnie śledzić np. różnice w czasie konwersji dla poszczególnych grup lub działania powodujące konwersje, co pozwala lepiej ocenić efektywność kampanii.

Co to dla Ciebie oznacza?

Nowe opcje segmentacji zapewniają większą przejrzystość i możliwość optymalizacji reklamodawcom korzystającym z kampanii Performance Max. Pozwalają one lepiej zrozumieć, które grupy plików najlepiej konwertują, ile czasu potrzebują na konwersję czy jak różne urządzenia wpływają na wyniki kampanii. Dzięki temu możesz precyzyjniej dostosowywać kampanie do swoich celów i poprawić zwrot z inwestycji w reklamy.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022